کد خبر : 1623509 | 22 تیر 1398 ساعت 12:51 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از وارث جدید شماره 7 استقلال

کفش طلایی لیگ با شماره 46!

استقلالی ها امیدوار هستند خرید جدید آنها بتواند در لیگ نوزدهم صاحب کفش طلایی شود آن هم با استوک های شماره 46!

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته خرید جدید استقلالی ها در حالی تمرینات خود با هم تیمی های جدیدش را استارت زد که طرفداران این باشگاه امیدواری زیادی به این خرید پرسرو صدا دارند. آندره آ استراماچونی در اولین گام خود برای تقویت تیم تصمیم به خرید این بازیکن گرفت تا دیاباته با کارنامه ای دهان پرکن سر از استقلال در بیاورد.


دیاباته که با توجه به اندام و هیکل تنومند به غول آبی ها لقب گرفته است از آن دست بازیکنان خارجی پاگذاشته به فوتبال ایران خواهد بود که می تواند در همان روزهای اول حضورش به شهرت و محبوبیت خاصی برسد. نمایش های فوق العاده این بازیکن سری A ، لیگ یک فرانسه و ... او را به یکی از خریدهای هیجان انگیز تابستانی استقلال تبدیل کرد تا جایی که بسیاری دیاباته پاگنده را مدعی اول کسب کفش طلای لیگ نوزدهم با استوک های شماره 46 می دانند.


شیخ دیاباته که از دیروز کار خود را زیر نظر بدنساز استقلال استارت زد تا در کوتاه ترین زمان ممکن از شر اضافه وزن رها شود از امروز تمرینات پابه توپ را نیز آغاز کرد تا رفته رفته به هماهنگی لازم با هم تیمی های جدید خود برسد، مردی که استراماچونی امید زیادی به درخشش در نوک پیکان خط حمله استقلال دوخته است.او که از دیروز با برتن کردن پیراهن شماره 7 به وارث جدید این پیراهن جاودانه لقب گرفت باید به هر شکلی شده بتواند طلسم کامیابی با این پیراهن را بشکند.

 

1419050

 

1419051

 

1419052

دیدگاه‌ها