کد خبر : 1623567 | 22 تیر 1398 ساعت 16:33 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز در کارتپه خوب است

فتوشات جذاب و شاد پرسپولیسی‎‌ها از گرین پارک

سرخ های پایتخت حالا پس از پشت سر گذاشتن حواشی فراوان روزهای شادی را در ترکیه پشت سر می‌گذارند و به دنبال حضور موفق در لیگ نوزدهم با سرمربی جدید هستند.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  پرسپولیسی‌ها بر خلاف دیگر مدعیان لیگ و مثل استقلال با مربی جدید کمپ تمرینی خوبی را در ترکیه و نزدیک به استانبول برگزار کردند و با پشت سر گذاشتن تمرینات بدنسازی و هم‌چنین تاکتیکی به دنبال حضور موفق در لیگ نوزدهم هستند.

 

قهرمان سه فصل اخیر ایران که حالا کالدرون را به عنوان سرمربی جدید بالای سر خود می‌بیند، پس از پشت سر گذاشتن حواشی بسیار فراوان روزهای خوبی را کمپ گرین پارک تجربه می‌کند. بازیکنان این تیم که در دو نوبت صبح و ظهر زیر نظر کادر فنی تمرینات آماده سازی را برگزار می‌کنند با روحیه بالایی برابر دوربین عکاسی باشگاه قرار گرفته و شادابی خود را برای هواداران رونمایی می‌کنند.

 

در این سه عکس باز هم می‌بینیم که شجاع خلیل زاده نقش اصلی را بر عهده دارد. مدافع مازنی پرسپولیس که با شوخی‌ها مختلفش محبوب هواداران و بازیکنان تیم است، وظیفه اصلی در تزریق شادابی به تیم را به دوش می‌کشد. به جز شجاع، سیامک نعمتی و آدام همتی هم به عنوان دیگر بازیکنان سرخپوش به شوخی و خنده می‌پردازند و از وضعیت خوب پرسپولیس قبل از آغاز لیگ خبر می‌دهند. وضعیتی که با حضور سیدجلال حسینی، مهدی شریفی، کمال کامیابی نیا و مهدی شریفی رنگ و بوی خاصی گرفت.

 

1419122

 

1419123

 

1419124

دیدگاه‌ها