کد خبر : 1578142 | 01 دی 1397 ساعت 19:24 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

بدرقه تلخ قهرمان آسیا از جام باشگاه های جهان؛

کاشیما باز هم مدعی قهرمانی آسیاست

کاشیما در روزی که می توانست برنده باشد برابر قهرمان آمریکای جنوبی شکست خورد.

کاشیما باز هم مدعی قهرمانی آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، کاشیما آنتلرز ژاپن که با شکست پرسپولیس ایران توانست عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و جواز حضور در جام جهانی باشگاه ها را پیدا کند با تحمل دومین شکست سنگین متوالی به مقام چهارم رسید.


نماینده ژاپن که در نیمه نهایی با دریافت 3 گل از رئال مادرید شکست خورده بود، برابر ریور پلات نمایش به مراتب بهتری داشت و شاید اگر اتفاقات فوتبال به شکل دیگری رقم می خورد، کاشیما می توانست یک بازگشت فوق العاده داشته باشد اما تیرک دروازه مانع از این اتفاق شد.


زوکیولینی دقیقه 24 گل اول مسابقه را به ثمر رساند و نیمه اول با این تک گل به پایان رسید. در نیمه دوم کاشیما نمایش خوبی داشت اما باز هم مارتینز که به تازگی به میدان رفته بود، گل دوم را به ثمر رساند تا اختلاف دو تیم دو برابر شود.


بعد از این گل کاشیما دو فرصت بسیار خوب را با بد شانسی و با برخورد توپ به تیرک دروازه از دست داد تا به این ترتیب شانس های فوق العاده این تیم تبدیل به گل نشود. کاشیما که در دقایق پایانی سراپا حمله شده بود، در دقایق 89 و 90+3 دروازه خود را باز شده دید تا در روزی که چهره شایسته ای داشت، با شکستی سنگین از این مسابقات کنار برود.


کاشیما در این دیدار سوزوکی مهره تاثیر گذار خود را در اختیار نداشت و غیبت این بازیکن تاثیر گذار که در کسب لیگ قهرمانان آسیا نقش پر رنگی داشت، تاثیر زیادی در دیدار با قهرمان آمریکای جنوبی داشت؛ بازیکنی که توانست در اولین قهرمانی کاشیما در قاره نقش آفرینی کند ولی در این تورنمنت مهم در دیدار با ریور پلاته غایب بود.


مدافع عنوان قهرمانی حالا با کوله باری از تجربه که در آن قهرمانی قاره و دیدار با رئال مادرید و ریورپلاته دیده می شود، به مسابقات لیگ قهرمانان باز خواهد گشت تا شاید بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

دیدگاه‌ها