کد خبر : 1579394 | 07 دی 1397 ساعت 12:10 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

زیکو: مسی به جام جهانی نیازی ندارد

زیکو، اسطوره فوتبال برزیل معتقد است که لیونل مسی برای قرار گرفتن در جمع بزرگان فوتبال به جام جهانی نیازی ندارد.

زیکو: مسی به جام جهانی نیازی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، مسی دستاوردهای استثنایی در فوتبال از جمله چهار قهرمانی چمپیونزلیگ و ۵ توپ طلا کسب کرده ولی همواره به خاطر عدم کسب جام با تیم ملی آرژانتین تحت فشار بوده است.  او با آلبی سلسته تا فینال جام جهانی برزیل پیش رفت ولی مقابل آلمان شکست خورد و نایب قهرمان شد. همچنین مسی سابقه دو نایب قهرمانی در کوپا آمه ریکا را در کارنامه اش دارد ولی در رقابت های جام جهانی امسال، با آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد. با این حال زیکو معتقد است که مسی نیازی به جام جهانی برای قرار گرفتن در بین بزرگان فوتبال ندارد.

 

1367250

 

 

او گفت:" به نظرم مسی نباید از این بابت ناراحت باشد. مردم این روزها فقط به جام فکر می‌کنند ولی باید به عملکردها و تلاش ها نگاه کرد. فوتبال  ورزشی تیمی است و  خیلی وقت ها به عملکرد خوب شما بستگی ندارد.گاهی شما یک بازی را تعیین می‌کنید. ولی نمی‌توانید یک تورنومنت را تعیین کنید. پس اینکه کارنامه مسی به خاطر نبردن جام جهانی ناقص است، درست نیست.

 

یوهان کرویف هم جام جهانی نبرد ولی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شناخته می‌شود.  خیلی های دیگر هم این شرایط را دارند. برایم خیلی سخت است که وقتی یک جوان به شما می‌رسد از شما راجع به اینکه آیا بهترین بازیکن جهان بوده اید یا نه سوال می‌کند. همه چیز به بهترین بودن بستگی پیدا کرده است. فوتبال ورزش تیمی است نه انفرادی."

دیدگاه‌ها