کد خبر : 1583870 | 24 دی 1397 ساعت 18:42 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با توتواسپورت

توصیه کاپلو به ایگواین در مورد ترک میلان

این روزها شایعات زیادی در مورد ایگواین و احتمال جدایی اش از میلان در انتقالات زمستانی شنیده می شود.

توصیه کاپلو به ایگواین در مورد ترک میلان

به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال و پس از انتقال رونالدو به یوونتوس بود که ایگواین با قراردادی قرضی، یوونتوس را به مقصد میلان ترک کرد. شروع او خوب بود ولی رفته رفته دچار افت شد و اکنون شرایط به گونه ای شده است که به نظر، جدایی بهترین راه حل است. از چلسی به عنوان مقصد بعدی ستاره آرژانتینی نام برده می شود.

 

 

1347852

 

 

کاپلو، سرمربی مشهور ایتالیایی که سابقه هدایت هر دو تیم میلان و یوونتوس را دارد، در این رابطه نظر دیگری دارد. او مخالفت جدایی ایگواین در این مقطع از سال است.

کاپلو به توتواسپورت گفت:« وقتی ایگواین زیرنظر من در رئال مادرید بازی می کرد، نقش مهمی در فتح لالیگا داشت. پنالتی ای که برابر یوونتوس از دست داد، هنوز همراه او است و نمی دانم برایش چه اتفاقی افتاده؛ چون ایگواین دیگر خودش نیست. گونسالو، اشتیاقش برای بازی کردن را از دست داده اما اگر توانایی های اش را زیرسوال ببریم، یعنی فوتبال مرده است. کوترونه خوب کار می کند اما از نظر فنی، ایگواین چیزهای بیشتری دارد.»

 

 

1371488

 

 

کاپلو ادامه داد:« امیدوارم او بتواند بر مشکلات روحی و ذهنی خودش غلبه کرده و تا پایان فصل در میلان بماند. توانایی های ایگواین غیرقابل انکار است. به یاد دارم زمانی که مربی یوونتوس شدم، ترزگه قصد ترک تیم را داشت. با او صحبت کردم و متقاعدش کردم که بماند؛ چون بازیکن مهمی برای من بود. حس می کنم ایگواین به این دلیل قصد رفتن به چلسی را دارد؛ چون ساری به خوبی از کیفیت و توانایی هایش آگاهی دارد و می تواند بهترین بازی را از او بگیرد.

میلان مهاجم هدفی مثل ایگواین ندارد. اگر او مثل خودش بازی کند، هیچ مهاجمی بهتر از وی نخواهد بود. باید از ایگواین پرسید که چه می خواهد؛ اینکه قصد رفتن دارد یا می خواهد بماند. از نظر من الان زمان مناسبی برای اینکه میلان را ترک کند، نیست. این تصمیمی است که باید در تابستان گرفته شود.»

 

 

دیدگاه‌ها