کد خبر : 1611948 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 20:26 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی، مومنی، قاسمی نژاد و آقایی در صف رسیدن به صدر

شمارش معکوس برای معرفی بهترین گلساز لیگ هجدهم

حدودا چهار ساعت دیگر آخرین بازی های هفته پایانی لیگ برتر به پایان می رسد و بهترین گلساز این بازی ها نیز معرفی خواهد شد. رقابتی شانه به شانه که هم اکنون دو سپاهانی؛ یک پیکانی و یک بازیکن از پدیده درگیر آن هستند.

شمارش معکوس برای معرفی بهترین گلساز لیگ هجدهم

به گزارش "ورزش سه"، تا حدودا دو ساعت دیگر آخرین بازی های لیگ هجدهم آغاز خواهد شد و بدین ترتیب باید حدودا چهار ساعت دیگر صبر کنیم تا آمارهای مربوط به لیگ هجدهم به طور رسمی به ثبت برسند. یکی از مهمترین آیتم ها به معرفی بهترین گلساز بر می گردد. آیتمی که چهار بازیکن از تیم های سپاهان و پدیده و پیکان به رقابت با یکدیگر می پردازند.

 

محمد کریمی که در حال حاضر با ارسال 8 پاس گل توانسته خود را در صدر بهترین گلسازهای لیگ قرار دهد. کریمی با توجه به اینکه یکی از کم نام و نشان ترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر محسوب می شد با گل هایی که در بازی های این فصل ساخت خیال هواداران سپاهان را بابت تولد یک هافبک گلساز راحت کرده است.

 

 

مهدی مومنی دومین بازیکنی است که بیشترین شانس را برای کسب عنوان بهترین گلساز لیگ هجدهم به همراه دارد. مومنی تاکنون 7 بار توانسته برای خودروسازان گلسازی کند. او در دومین سال حضور در پیکان توانسته یکی از بازیکنان موثر این تیم لقب بگیرد.

 

1332753

 

امین قاسمی نژاد نیز یکی از چهار بازیکنی است که این روزها در کورس رسیدن به عنوان بهترین پاسور و گلساز لیگ قرار دارد. قاسمی نژاد که یکی از بهترین بازیکنان لیگ هجدهم محسوب می شود در دومین سال حضور در جمع پدیده ای ها در پستی متفاوت با آنچه پیش از آن به میدان می رفته در زمین حاضر می شد. امین با حضور در پست وینگر چپ هم اکنون یکی از بهترین گلسازهای لیگ است.

 

1397375

 

در پایان اعلام نامزدها به سعید آقایی می رسیم. مدافع چپ سپاهانی ها که دومین نماینده این تیم در جمع بهترین گلسازها محسوب می شود در بازی امشب نیز قطعا در میدان حضور خواهد داشت تا بتواند به هم بازی خود رسیده و یکی از بهترین گلسازهای لیگ نام بگیرد.

 

1403701

دیدگاه‌ها