کد خبر : 997739 | 14 دی 1391 ساعت 16:27 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری‌زاده: با 3 امتیاز سه پله صعود می کنیم

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به اینکه در انزلی میهمان هستیم، بازی سختی مقابل ملوان بندر انزلی در پیش داریم.

بختیاری‌زاده: با 3 امتیاز سه پله صعود می کنیم
ناصر بختیاری زاده با اشاره به اهمیت موفقیت صبا در دیدار خارج از خانه با ملوان در گفتگو با مهر، اظهار داشت: بازی با ملوان بندر انزلی قطعا سخت و دشوار خواهد بود زیرا ملوان از تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر محسوب می‌شود و مدعی قهرمانی است.
وی اضافه کرد: ملوان بندر انزلی هم بازیکنان بسیار خوبی دارد و هم از کادر فنی با دانشی برخوردار است، آنها یک تیم با انگیزه هستند و در لیگ امسال موفق به شکست و متوقف کردن تیم‌های مطرح و سرشناسی شده‌اند به همین خاطر بازی امروز سخت است.
مربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: بازی‌های قبلی ملوان بندر انزلی را به خوبی آنالیز و ارزیابی کرده و اطلاعات کافی را از نحوه بازی تیم ملوان در اختیار بازیکنان تیم خود قرار داده‌ایم و همانند ملوان برای کسب سه امتیاز این دیدار بازی می‌کنیم.
وی افزود: خوشبختانه ما در طول هفته تمرینات خوبی برگزار کرده‌ایم و آماده و سرحال برای بازی با ملوان بندر انزلی به این شهر می رویم تا بتوانیم ضمن جبران شکست بازی رفت در مقابل این تیم جبران کرده و هفتمین برد این فصل را کسب کنیم.
بختیاری زاده یاد آور شد: ملوان بندر انزلی در کورس رقابت با مدعیان بالای جدول است و تیم ما به دنبال رسیدن به جایگاه‌های بالای جدول تلشا می کند که این مهم بر حساسیت بازی می‌افزاید و تماشاگران نیز حتما بازی خوبی از دو تیم خواهند دید.
وی در خصوص دلیل تغییر و تحولات مثبت ملوان بندر انزلی بعد از جابجایی کادر فنی، بیان کرد: تیم ما بازیکنان خوبی دارد و ما در دیدار با پیکان و ذوب آهن نشان دادیم که قوی تر شده و آماده تر از نیم فصل اول هستیم و می توانیم توان خود را به ملوان بندر انزلی نیز نشان بدهیم.
مربی تیم فوتبال صبای قم ابراز کرد: ما در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر با انجام برنامه های آماده سازی مطلوب، به خوبی توانستیم متحول شده و روند رو به رشدی را در پیش گرفته و از نیمه پائین جدول جدا شده و به جمع تیم‌های بالای جدول برسیم.
وی عنوان کرد: ما از داخل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی خبر نداریم اما قطعا بازی سختی در پیش است، ولی ما هم برنامه‌های خودمان را برای این بازی در نظر گرفته‌ایم و نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی را نیز به خوبی می‌شناسیم.
دیدار صبای قم و ملوان بندر انزلی عصر جمعه پانزدهم دی ماه به قضاوت محمدحسین اسدی از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها