کد خبر : 997199 | 08 دی 1391 ساعت 12:23 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

مربی صبا: از نیمه پایین جدول جدا می‌شویم

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما با استفاده از بازیکنان باهوش خود شرایط بسیار خوبی برای بازی با ذوب آهن و کسب سه امتیاز دارد و با این پیروزی از نیمه پایین جدول لیگ جدا خواهیم شد.

مربی صبا: از نیمه پایین جدول جدا می‌شویم
ناصر بختیاری زاده اظهار کرد: اینکه بعد از هفته‌ها تمرین توانستیم در نخستین دیدار خود در دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر پیکان تهران بازی خوبی را ارائه کنیم و با کسب سه امتیاز به آینده امیدوارم باشیم، خوب است اما این هفته باید ذوب آهن را هم ببریم.
وی تصریح کرد: این روزها تمام بازیکنان ما تلاش خود را برای تشکیل تیمی قوی و مدعی در مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به کار گرفته‌اند و این جدا شدن از نیمه پایین جدول رقابت‌های لیگ امسال را نوید می‌دهد.
مربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه به مسابقه تیمش با پیکان تهران در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر اشاره کرد و بیان داشت: همانگونه که انتظار داشتیم بازیکنان صبا به خوبی فرامین کادر فنی را در زمین مسابقه اجرا کردند و توانستند توان خود در بازی‌های دور برگشت را به خوبی نشان دهند.
وی با بیان اینکه تیم ما هنوز به زمان بیشتر نیاز دارد، تاکید کرد: به هیچ عنوان نباید نتیجه کسب شده در مقابل تیم پیکان تهران و کسب این پیروزی شیرین در آغاز دور برگشت را پایان کار تلقی کرد زیرا باید با قدرت بیشتر به دیدار سایر حریفان برویم، ضمن اینکه تیم ما با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه قطعاً تیمی خوب در نیم فصل دوم لیگ امسال خواهد بود.
بختیاری زاده ادامه داد: در مسابقه با تیم ذوب آهن اصفهان، بازیکنان تیم صبای قم باهوش و فرصت طلب نشان خواهند داد و باید از موقعیت‌های به دست آمده در مقابل حریف به خوبی بهره برده و بتوانیم در این دیدار سه امتیاز را کسب کنیم.
وی در خصوص وضعیت بازیکنان تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: اعضایی که در حال حاضر در تیم ما حضور دارند همگی در آمادگی به سر می‌برند و تیمی یکدست و قوی به نام صبای قم تشکیل داده‌اند که با کمی هماهنگی و اعتماد به نفس بیشتر به خصوص در بین بازیکنان جوان، قطعاً در دیدار هفته نوزدهم مقابل تیم ذوب آهن اصفهان نیز پیروز می‌شویم.
مربی تیم فوتبال صبای قم افزود:‌ قطعاً نیاز ما برای جدایی از نیمه پایین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این است که از مجموعه تیم اعم از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم به خوبی حمایت شود تا با آرامش خاطر به مصاف حریفان برویم.
دیدار صبای قم و ذوب آهن از ساعت 14 روز یکشنبه دهم دی ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها