کد خبر : 985555 | 10 شهریور 1391 ساعت 16:40 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

گرانرو به کوئینز پارک رنجرز پیوست

سران باشگاه کوئینزپارک رنجرز از خرید استبان گرانرو، ستاره اسپانیایی تیم رئال مادرید با قراردادی 4 ساله خبر دادند.

گرانرو به کوئینز پارک رنجرز پیوست
این بازیکن 25 ساله جایی در ترکیب تیم ژوزه مورینیو نداشت و با این انتقال، نهمین خرید تابستانی تیم مارک هیوز لقب گرفت.
سران باشگاه کوئینزپارک رنجرز به دنبال آن هستند تا با خرید بازیکنان توانا جایگاهی بهتر از جایگاه هفدهم که در فصل قبل به دست آوردند را برای خودشان دست و پا کنند.
بعد از قطعی شدن این خرید، هیوز درمورد گرانرو به وب سایت رسمی این باشگاه گفت:« او بازیکن بزرگی است. اگر بازیکن بزرگی نباشی، برای تیمی مثل رئال مادرید بازی نمی کنی. او انرژی زیادی دارد و تکنیک بالایی نیز دارد. گرانرو یک بازیکن میانی به تمام معناست.»
هیوز درادامه صحبتهایش گفت:« گرانرو از 9 سالگی با رئال مادرید بوده؛ پس تصمیم به جدایی از رئال، تصمیم بزرگی برای او بوده. ما واقعا قدر او را می دانیم . جدایی گرانرو از رئال و انتقالش به اینجا، نشان دهنده باوری است که به تیم ما داشته.»
گرانرو دو سال را در ختافه سپری کردو بعد از آن به رئال بازگشت و در سه فصل، 60 بازی برای تیم مادریدی برگزار کرد.
حالا او در کوئینزپارک رنجرز پیراهن شماره 14 را برتن می کند و دراین باره گفته:« من عشق و علاقه هواداران انگلیسی را می پسندم و می دانم که هواداران کوئینزپارک جزو بهترین ها هستند. وقتی من با آقای هیوز و مایک ریک و تونی فرناندس صحبت کردم، متقاعد شدم که می خواهم بخشی از این پروژه باشم.»
قابل ذکر است که کویئنزپارک رنجرز در بازار نقل و انتقالات تابستانی بازیکنانی مثل ژولیو سزار، پارک جی سونگ ، ژوزه بوسینگوا و جونیو هویلت را خریداری کرده است.

دیدگاه‌ها