کد خبر : 985000 | 04 شهریور 1391 ساعت 21:21 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

طی یک بازی دوستان صورت گرفت؛

باخت خانگی شهرداری یاسوج به شاهین بوشهر

در یک بازی دوستانه که عواید آن به هم‌وطنان زلزله‌زده اختصاص یافت، تیم فوتبال شهرداری یاسوج با نتیجه چهار برصفر به تیم شاهین بوشهر باحت.

باخت خانگی شهرداری یاسوج به شاهین بوشهر
 به نقل از خبرگزاری فارس، عصر امروز در چارچوب یک بازی دوستانه که میان دو تیم لیگ دسته اولی فوتبال کشور صورت گرفت، تیم فوتبال شهرداری یاسوج در خانه مغلوب سفید پوشان شاهین بوشهر شد.
این دیدار که در ورزشگاه تختی شهر یاسوج و در حضور بیش از هزار تماشاگر برگزار شد، تیم فوتبال شاهین بوشهر توانست با نتیجه سنگین چهار بر صفر تیم فوتبال شهرداری یاسوج را شکست دهد.
در این بازی که تیم یاسوجی از دقیقه 60 با یک یار کمتر به دلیل اخراج صمد اکبری از زمین بازی به رقابت با تیم شاهین پرداخت، بازیکنان میزبان فرصت‌های گلزنی بسیاری را از دست دادند و مهاجمان این تیم روز کم فروغی را به نمایش گذاشتند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در پایان این بازی با بیان این که تیم شهرداری محک خوبی در این بازی خورد، ابراز داشت: با پیوستن چهار بازیکن کلیدی در ادامه روند رو به رشدی را از این تیم شاهد خواهیم بود.
جمشید غدیری با گلایه از وضعیت چمن این ورزشگاه اظهار کرد: فکر نمی‌کنم مسئولان برای ترمیم این ورزشگاه اهتمام جدی داشته باشند.

دیدگاه‌ها