کد خبر : 982054 | 13 مرداد 1391 ساعت 22:01 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از ناکامی در خرید لوریس؛

تاتنهام به دنبال دروازه‌بان رم

پس از اینکه باشگاه تاتنهام حاضر نشد پیشنهاد 12 میلیون پوندی اش برای خرید هوگو لوریس، دروازه بان ملی پوش لیون را افزایش دهد، اکنون این باشگاه لندنی به دنبال به خدمت گرفتن مارتن استکلنبرگ ، دروازه بان هلندی رم است.

تاتنهام به دنبال دروازه‌بان رم
 آندره ویلاس بواس پس از اینکه متوجه شد جالوروسی آماده است تا در صورت دریافت پیشنهادی بین 7-5.5 میلیون یورو، این ملی پوش هلندی را واگذار کند، آماده است تا پیشنهادی برای این بازیکن ارائه دهد.
تاتنهام در ابتدا به دنبال به خدمت گرفتن هوگو لوریس بود اما مبلغ مورد نظر باشگاه لیون با پینشنهاد باشگاه لیگ برتری فاصله زیادی داشت و به همین دلیل آنها از خرید این دروازه بان باتجربه منصرف شدند.
 برد فریدل، دروازه بان اول تاتنهام، در ماه می گذشته 41 ساله شد و به همین دلیل ویلاس بواس به دنبال یافتن جانشینی جوان برای اوست.
جک باتلند، دروازه بان 19 سال تیم المپیک بریتانیا نیز دیگر گزینه تاتنهامی هاست.
از سوی دیگر، زدنک زمن، سرمربی جدید رم، آماده است تا برای افزایش بودجه لازم برای انجام خریدهای جدیدش، استکلنبرگ را به باشگاه های دیگر واگذار کند.
زمن به دنبال دروازه بانی است که توانایی بازیسازی از عقب زمین را داشته باشد و ژولیو سزار، دروازه بان اینتر، گزینه اول او محسوب می شود.
بعد از پیوستن سمیر هاندانوویچ به اینتر، سزار به عنوان بازیکن مازاد معرفی شد و مشکلی برای پیوستن به رم ندارد. استفانو سورنتینو، دروازه بان کیه وو، دیگر گزینه زمن برای جانشینی استکلنبرگ است.
رابن یانسن، مدیر برنامه های استکلنبرگ، روز گذشته اعلام کرد که این ملی پوش هلندی دوست دارد در لیگ برتر بازی کند.
او به نشریه فوتبال اینترنشنال گفت:" مارتن یکی از سه گزینه تاتنهام برای درون دروازه است. او در حال حاضر برای باشگاه بزرگی بازی می کند و از بودن در رم راضی است. با این وجود، تاتنهام هم باشگاه بزرگی است و بازی کردن در لیگ برتر همیشه یکی از آرزوهای مارتن بوده است."

دیدگاه‌ها