کد خبر : 980725 | 05 مرداد 1391 ساعت 15:09 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

دی ناتاله:

یووه مدعی اصلی قهرمانی در سری آ است

ستاره 34 ساله ایتالیایی از برنامه هایش برای خداحافظی از دنیای فوتبال در سال 2014 گفته است .

 یووه مدعی اصلی قهرمانی در سری آ است
آنتونیو دی ناتاله ، مهاجم اودینزه معتقد است که یوونتوس فصل جدید را با عنوان مدعی اصلی سری آ آغاز خواهد کرد.
به نقل از گل ،بینکونری فصل گذشته رقابتها برای اولین باربعد از سال 2003 ، با عنوان قهرمانی به پایان بردو با 4 امتیاز فاصله نسبت به میلان، و بعد از سپری کردن فصلی بدون شکست در سری آ، قهرمان این رقابتها لقب گرفت.
حالا کوادو آساموا و مائوریتزیو ایسلا، هر دو از اودینزه به یوونتوس منتقل شدند و آنتونیو دی ناتاله در صحبتهایی اعلام کرده که یووه تیمی است که شکست دادنش کار آسانی نیست.
دی ناتاله در صحبتهایی به اسکای سپورت ایتالیا گفت:« ما مثل همیشه کار را از صفر شروع می کنیم و امیدواریم که این انگیزه برای تلاش، نتیجه خوبی را در برداشته باشد. اعضای خانواده پوتزو، روسای باشگاه همیشه کارهای خوبی را در اودینزه انجام داده اند و خیلی حیف است که برخی بازیکنان تیم را ترک کرده اند. البته سران باشگاه به خوبی می دانند که چه کار باید انجام دهند. برخی بازیکنان خوب به ما پیوسته اند و امیدواریم که آنها به خوبی در تیم جا بیفتند. »
دی ناتاله درمورد شانس یووه برای قهرمانی گفت:« یووه مدعی اصلی قهرمانی در سری آ است. به نظر من بعد از یووه، اینتر و میلان را داریم. من از ناپولی هم اسم می برم؛ چون آنها در بازار نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته اند. به علاوه باید از رم ، لاتزیو و تیم ما هم نام برد. رقابتهای سری آ، رقابتهای فشرده ای است.»
درخشش این بازیکن 34 ساله دررقابتهای فصل قبل سری آ باعث شد تا به اردوی تیم ملی ایتالیا در رقابتهای یورو2012 دعوت شود و در 5 دیداری که برای آتزوری در یوروبرگزار کرد به یک گل هم رسید.
دی ناتاله دراین باره گفت:« بازی کردن در یورو تجربه فوق العاده ای است. الان هنوز 2 سال دیگر از کارنامه ورزشی ملی من باقی مانده. بازی کردن در جام جهانی برزیل؟ اگر چزاره پراندلی بخواهد مرا با خود به جام جهانی ببرد، واقعا خوشحال خواهم شد. من در خدمت مربی هستم.»

دیدگاه‌ها