کد خبر : 978493 | 17 تیر 1391 ساعت 14:43 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

نستا:حضور در لیگ‌آمریکا تصمیمی منطقی بود

مدافع فصل پیش میلان از حضور خود در لیگ حرفه‌ای آمریکا دفاع کرد.

نستا:حضور در لیگ‌آمریکا تصمیمی منطقی بود
الساندرو نستا که به یک باشگاه کانادایی منتقل شده در نخستین گفت‌وگوی منتشر شده خود در تیم جدید اعلام کرده قصد داشته زندگی در آمریکای شمالی با خانواده‌اش را تجربه کند.
نستا در این مورد گفت: با جویی ساپوتو، رئیس و نیک دی سانتیس، مدیر این باشگاه دیدار کردم. در مورد مسائل فوتبالی صحبت کردیم. از برنامه‌هایشان خوشم آمد. آنها برای ملاقات با من به فلوریدا آمدند. به نظرم حضور در لیگ حرفه‌ای آمریکا یک تصمیم منطقی بود.
وی افزود: به مدت 20 سال در فوتبال اروپا بازی کردم. می‌خواستم تجربه جدیدی به همراه خانواده‌ام داشته باشم. تصور می‌کنم آمریکا و کانادا کشورهای بسیار خوبی برای رشد کردن بچه‌هایم هستند. دوست دارم از تجربه‌ام در راه خوبی استفاده کنم. در 2 ماه اخیر 6 یا 7 دیدار لیگ آمریکا را تماشا کردم. این لیگ از استانداردهای خوبی برخوردار است.
باشگاه مونترئال ایمپکت که الساندرو نستا به آن پیوسته، یکی از 3 باشگاه کانادایی است که در لیگ حرفه‌ای آمریکا حضور دارد.
نستا در ادامه گفت: پیش از آنکه تصمیم نهایی برای آمدن به MLS را بگیرم، با دیوید بکام در این زمینه صحبت کردم. او به من گفت اگر در اینجا خوب تمرین نکنی، در ابتدای حضورت در این لیگ دچار مشکل خواهی شد. زمانی که بازی‌های این لیگ را تماشا کردم، متوجه شدم که درست می‌گوید. پس از حضور در باشگاه به سرمربی این باشگاه گفتم به من 2 یا 3 هفته فرصت بدهد تا بتوانم خودم را با تیم هماهنگ کنم.

دیدگاه‌ها