کد خبر : 978335 | 16 تیر 1391 ساعت 10:12 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

نستا به یک باشگاه آمریکایی پیوست

مدافع 36 ساله باشگاه میلان ایتالیا به باشگاه مونترال ایمپکت آمریکا پیوست.

نستا به یک باشگاه آمریکایی پیوست

 الساندرو نستا با امضاي قراردادي به طور رسمي به مونترال ايمپکت آمريکا پيوست و فصل آينده در رقابت‌هاي MLS شرکت خواهد کرد.
 نستا در يک نشست خبري درباره پيوستن خود به اين باشگاه، گفت: از اين که به اينجا آمده‌ام خوشحالم. عليرغم پيشنهاداتي که از باشگاه‌هاي اروپايي داشتم،‌ مايل بودم که به يک چالش جديد دست پيدا کنم و به همين دليل حضور در آمريکا را انتخاب کردم.
 وي گفت: وقتي براي ديدن دوستم مارکو دي‌وايو که در اينجا بازي مي‌کند به مونترال آمدم با آدم‌هاي خيلي خوبي در اين باشگاه آشنا شدم. از آنچه در اينجا ديدم راضي بودم و متقاعد شدم که مونترال همان جايي است که دوست دارم در آن بازي کنم.
 نيک دي سانتيس مدير ورزشي مونترال ايمپکت نيز، گفت: براي ما خيلي جالب است که بازيکني در اين سطح در اختيار داشته باشيم. يعني کسي که در سال 2006 قهرمان جام جهاني شده و يکي از بزرگ‌ترين مدافعان جهان است.
 وي گفت: الساندرو به دليل تجربه بالايي که دارد باعث افزايش کيفيت تيم خواهد شد و استاد خوبي براي بازيکنان جوان ما خواهد بود. او هم درون زمين و هم خارج از ميدان مي‌تواند به تيم کمک کند.
 ژسه مارش سرمربي مونترال ايمپکت هم درباره پيوستن الساندرو نستا به تيمش، گفت: اين يک فرصت استثنايي براي باشگاه ما است تا چنين مدافع مستعدي را به خدمت بگيرد. خيلي مشتاقيم تا او را در ترکيب تيم خود داشته باشيم، چون حضور او باعث بالا رفتن کيفيت تيم خواهد شد.

دیدگاه‌ها