کد خبر : 971860 | 20 اردیبهشت 1391 ساعت 13:16 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

میلان به دنبال مدافع 10 میلیون یورویی

میلان در تابستان با مدافع سیه چرده تورینو قرارداد امضا خواهد کرد، بازیکنی که شایعات همواره او را به میلان و جانشینی ساندرو نستا 36 ساله مربوط کرده است.

میلان به دنبال مدافع 10 میلیون یورویی

     میلان پس از شکست 4-2 مقابل اینتر و واگذاری اسکودتو به یوونتوس به فکر تزریق نیروی جوانی به خط دفاع خود برای فصل آینده است.
 میلان نسبت به فصل گذشته در مقطع کنونی 8 گل بیشتر دریافت کرده است همچنین منقضی شدن قرارداد ماریو یپس و الساندرو نستا مدافعین 36 ساله میلان و مشکلات فیلیپه مکسس، مصدومیت اخیر تیاگو سیلوا بیش از پیش سران روسونری را اندیشناک کرده است.
 مدافع مرکزی تورینو که در این ماه 24 ساله خواهد شد در این فصل، نمایش بسیار تاثیر گذاری را ارائه کرده است، به نحوی که خود را مورد توجه چزاره پراندلی جهت قرار گرفتن در لیست ایتالیا برای یورو 2012 قرار داده است. معلوم نیست رقم در خواستی تورینو چقدر باشد، اما گزارشات ارزش او را حدوداً 10 میلیون یورو تخمین می زنند، البته گزارشاتی نیز این مبلغ را دو برابر می دانند.
این مدافع خوش استیل اعلام کرده است که به خروج از تورین نزدیک نیست، این مدافع تا سال 2016 با تورینو قرارداد دارد. اوگبونا 23 ساله و 191 سانتی متری، از سال 2006 در تورینو عضویت دارد، تا کنون برای این تیم بیش از 120 بار به میدان رفته است.
او همچنین از سال 2011 به تیم ملی ایتالیا دعوت می شود. علاوه بر آنجلو اوگبنا شایعات، فرانچسکو آچربی، داویده آستوری، آندراس گرنکویست، چزاره ناتالی، و دومنیکو کریشیتو را به خط دفاعی میلان مرتبط کرده اند.

دیدگاه‌ها