کد خبر : 1615073 | 11 خرداد 1398 ساعت 14:00 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی الترجی در بازی پرحاشیه برابر الوداد

جنجال VAR در فینال لیگ قهرمانان آفریقا

باشگاه الترجی تونس برای دومین بار متوالی به مقام قهرمانی رسید هرچند این تیم در یک بازی جنجالی و نیمه کاره به این عنوان دست پیدا کرد.

جنجال VAR در فینال لیگ قهرمانان آفریقا

به گزارش" ورزش سه " در حالیکه تیم الترجی تونس با یک گل از تیم الوداد البیضاوی مراکش پیش بود اتفاقات عجیب و غریبی در بازی فینال لیگ قهرمانان آفریقا رخ داده و در نهایت نیز قهرمان بدون اینکه بازی به پایان برسد مشخص شد. این بازی در دقیقه 65 به خاطر اعتراض شدید بازیکنان الوداد به دلیل عدم استفاده از سیستم ویدئویی داوری VAR  متوقف شد چرا که قرار بود در بازی فینال از این سیستم استفاده شود.


بعد از اینکه در دقیقه 61 بازی داور گل تیم الوداد مراکش را آفساید تشخیص و مردود اعلام کرد بازیکنان این تیم اعتراض شدیدی کرده و از داور خواستند که به VAR مراجعه کند. آنها که بشدت عصبی شده بودند به داور حمله ور شده و بازی از شرایط طبیعی خارج شد و در نهایت آن ها گفتند که به بازی برنمی گردند. در ادامه یکی از هواداران الترجی به زمین آمد و با بازیکن تیم الوداد درگیری پیدا کرد و در نهایت منجر به دخالت نیروهای امنیتی شد.


این بازی به مدت 25 دقیقه متوقف شد چرا که VAR در ورزشگاه وجود نداشت و تیم مراکشی قبول نکرد به بازی برگردد. بعد از این اتفاقات احمد احمد رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا به زمین مسابقه آمد تا درباره میزان مشکلات اطلاعات کسب کند.


در نهایت اما فینال لیگ قهرمانان اروپا تنها یک ساعت در جریان بود و بیش از این ادامه پیدا نکرد و داور مسابقه دستور پایان بازی و حکم به برتری تیم الترجی داد. نتیجه این مسابقه با توجه به استعلام و دستور کنفدراسیون فوتبال آفریقا به سود تیم تونسی اعلام و منجر به قهرمانی این تیم شد.

دیدگاه‌ها