کد خبر : 1619200 | 01 تیر 1398 ساعت 11:17 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی در این چند سال پیشرفت کرده

انصاریان: جانشینی برانکو کار خیلی سختی است

نتایج و عملکردی که برانکوایوانکوویچ با پرسپولیس به دست آورد حالا انتخاب سرمربی بعدی این تیم را تبدیل به کاری مشکل برای باشگاه و گزینه ها کرده است.

انصاریان: جانشینی برانکو کار خیلی سختی است

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیسی ها اینروزها نگران آینده این تیم هستند.پیشکسوتان این باشگاه نیز در روزهای اخیر نسبت به تمایلات و تفکراتی که دارند درباره اتفاقات اخیر اظهارنظر کرده و می کنند اما علی انصاریان یکی از محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس در دهه هشتاد، یکی از معدود کسانی است که در این ارتباط حرفی نزده بود. البته او حسابی سرش گرم کار ساخت و ساز و بازی در فیلم و سریال است و به نظر می رسد که از فوتبال فاصله گرفته است. انصاریان درباره اینروزهایش گفت:« راستش در حال حاضر منتظر اکران فیلم هایم هستم.» او افزود:« در حال حاضر چهارفیلم دارم و منتظر هستم اکران شوند.دو فیلم کمدی یکی با استاد مهدی صباغ زاده(کلوب همسران) و یکی هم با رضا سلطانی و دو فیلم جدی بازی کرده ام و امیدوارم که مردم این فیلم ها را ببینند و دوست داشته باشند.»


انصاریان درباره اینکه آیا اخبار پرسپولیس را دنبال می کند یا نه؟ هم گفت:« راستش را بخواهید کمی از فوتبال دور هستم خیلی نمی توانم جدی درگیرش باشم. اما می دانم تیم در شرایط و مقطع حساسی قرار گرفته و باید بهترین تصمیم گرفته شود.»


مدافع محبوب پرسپولیسی ها در دهه های هفتاد و هشتاد همچنین با اشاره به اینکه نظرش درباره سرمربی آینده این تیم چیست هم گفت:« من فقط می توانم آرزو کنم هرکسی به درد پرسپولیس می خورد بیاید. شرایط الان خیلی سخت است و این تیم شکلی نتیجه گرفته و بازی کرده که کار مربی بعدی را بیش از اندازه دشوار می کند.»


او همچنین درباره حضور گل محمدی در پرسپولیس گفت:«یحیی گل محمدی در این چند سال خیلی پیشرفت کرده است اما همانطور که گفتم هرکسی که به جای برانکو بیاید کار سختی دارد. امیدوارم هر اتفاقی می افتد و هر انتخابی می شود به نفع پرسپولیس باشد.»

دیدگاه‌ها