کد خبر : 1619032 | 31 خرداد 1398 ساعت 13:30 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

مگوایر، سیتی را به یونایتد ترجیح می‌دهد

میرر می‌گوید منچسترسیتی در رقابت با منچستریونایتد برای جذب هری مگوایر پیروز خواهد شد و او را با قراردادی 65 میلیون پوندی به خدمت خواهد گرفت.

مگوایر، سیتی را به یونایتد ترجیح می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این مشخص شده بود که هر دو باشگاه بزرگ شهر منچستر خواهان جذب هری مگوایر، ستاره ملی‌پوش انگلیسی هستند اما روزنامه میرر می‌گوید حالا منچسترسیتی در این رقابت برای جذب مگوایر از یونایتد پیش افتاده است.

 

1412941

 

مگوایر بعد از دو سال حضور در لستر آماده ترک این تیم است و میرر مدعی است این بازیکن 26ساله سیتی را  به یونایتد ترجیح می‌دهد، به خصوص به این دلیل که فرصت خواهد داشت زیر نظر پپ گواردیولا کار کند.

 

گواردیولا هم دفاع وسطی می‌خواهد که جانشین وینسنت کمپانی شود و مگوایر را بهترین گزینه برای جانشینی کاپیتان افسانه‌ای سیتی می‌داند که در پایان فصل جاری این باشگاه را ترک کرد.

 

1414269

 

اما یونایتد هم به دنبال جذب مگوایر است و اوله گنار سولسشر که قصد دارد تغییراتی عمده در ترکیب تیمش بوجود بیاورد به مدیران یونایتد اعلام کرده حضور او برای تیمش بسیار مفید خواهد بود. اما میرر می‌گوید منچستریونایتد تا کنون نتوانسته با باشگاه لستر بر سر مسائل مالی و مبلغ مورد نظر لستر برای واگذاری مگوایر به توافق برسد.

 

دیدگاه‌ها