کد خبر : 1623800 | 23 تیر 1398 ساعت 16:40 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت بارسا؛ خوشحالی رئال

غیرمنتظره؛ مسی ژاپنی در راه تیم اول رئال (عکس)

تاکه فوسا کوبو پدیده 18 ساله ژاپنی، ممکن است به جای تیم دوم رئال در تیم اول به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش بود که رئال مادرید اعلام کرد تاکه فوسا کوبو ملقب به تاکه را از اف سی توکیو به خدمت گرفته و به وی سالانه یک میلیون یورو دستمزد خواهد داد. تاکه در کوپا آمه ریکا 2019 برای تیم بزرگسالان ژاپن نیز به میدان رفت و خوش درخشید.

هدف رئال اضافه کردن تاکه به تیم دوم بود ولی او در اردوی پیش فصل رئال در کانادا به قدری خوش درخشیده که زیدان را وسوسه کرده تا نام او را در فهرست تیم اول قرار دهد. این ادعایی است که آاس مطرح کرده و به تیتر یک شماره امروز این نشریه نیز تبدیل شده است.

 

 

1419365

 

تاکه فوتبالش را از آکادمی لاماسیا بارسلونا آغاز کرد و بهترین بازیکن تیم های پایه ای این باشگاه بود. مربیان تاکه معتقد بودند او در آینده به تیم بزرگسالان بارسا خواهد رسید و در این مورد شک نداشتند. تاکه در نونهالی، اسپانیایی و کاتالانی را روان و بدون مشکل صحبت می کرد و از حیث انضباطی نیز سرآمد هم سن و سال های خود بود اما محکومیت بارسا توسط فیفا به جذب غیرقانونی بازیکنان زیر 18 سال که تاکه نیز یکی از آنها بود، باعث شد تا این بازیکن در میان اشک و حسرت به ژاپن برگردد اما در 18 سالگی و زمانی که وقت بازگرداندن او رسیده بود، بارسا تعلل کرد و تقاضای مالی او را زیاده خواهی دانست تا تاکه راهی رئال مادرید شود.

از زمان جدایی تاکه تا رسیدن او به سن قانونی، چیزهای زیادی در بخش فوتبال آکادمی بارسا تغییر کرده است و دلیل اصلی تعلل بارسا در جذب دوباره تاکه را باید در این جستجو کرد. زمان حضور تاکه در بارسا، خوان ویلا مدیر تیم های پایه ای بود. او را پدر فوتبالی ژاوی و پویول می دانند ولی حالا پپ سگورا جانشین او شده است. بسیاری معتقدند با ویلا، تاکه الان برای بارسا توپ می زد ولی حالا این پدیده ژاپنی پیراهن رئال را به تن دارد و چشم ها را به خود خیره کرده است. این شاید بزرگترین اشتباه مدیریتی بارسا در طی سالیان اخیر باشد.

 

1419366

دیدگاه‌ها