کد خبر : 1623532 | 22 تیر 1398 ساعت 13:41 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد، لوکاکو را ارزان نمی‌فروشد

دیلی‌میل می‌گوید منچستریونایتد از رقم درخواستی 90 میلیون پوندی خود برای واگذاری روملو لوکاکو به اینتر میلان کوتاه نخواهد آمد.

منچستریونایتد، لوکاکو را ارزان نمی‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید با اینکه مذاکرات دو باشگاه منچستریونایتد و اینترمیلان برای انتقال روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی یونایتد به اینتر، روز پنج‌شنبه در انگلیس انجام شده ولی اینتر هنوز به صورت رسمی پیشنهادی به باشگاه انگلیسی ارائه نداده است. در این شرایط شیاطین سرخ مصمم هستند که از قیمت درخواستی اولیه خود یعنی 90 میلیون دلار عقب‌نشینی نکنند.

 

1419084

 

دو سال پیش که لوکاکو از اورتون به یونایتد منتقل شد، یونایتدی‌ها 75 میلیون پوند برای او به اورتون پرداخت کرده و 15 میلیون پوند هم پاداش برای ستاره بلژیکی در نظر گرفته بودند. از این گذشته از هر قرارداد فروش لوکاکو، 5 میلیون پوند به اورتون خواهد رسید و به همین علت است که دیلی‌میل می‌گوید یونایتد حاضر نیست به هیچ پیشنهاد کمتر از 90 میلیون پوندی گوش دهد.

 

یونایتد که تا کنون مجبور شده برای خرید آرون وان بیساکا 50 میلیون پوند به کریستال پالاس پرداخت کند و درحال چانه زدن با لستر برای کاهش رقم درخواستی این باشگاه برای هری مگوایر است، حاضر نیست لوکاکو را ارزان‌تر از رقم مورد نظر خود به اینتر بفروشد.

 

با اینکه گفته شده اینتر به یونایتد پیشنهاد داده که ابتدا لوکاکو را دو سال به صورت قرضی و با پرداخت 63 میلیون پوند به خدمت گرفته و سپس او را به صورت دائمی خریداری کند، اما هنوز پیشنهاد رسمی‌ای به دفتر یونایتد تحویل نشده است.

 

دیدگاه‌ها