کد خبر : 1612040 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 00:42 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد ندادند، اما اولویت اول و آخرم استقلال است

غفوری: رفعتی قوانین فیزیک را جابجا کرد!

مدافع استقلال گفت: قرار نبود پاتوسی پنالتی را بزند و او اصلا جلو نیامد.

غفوری: رفعتی قوانین فیزیک را جابجا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری بعد از پیروزی استقلال مقابل سپیدرود در پاسخ به این سوال که برخی معتقد بودند بازیکنان استقلال نباید در روز خداحافظی خسرو حیدری دست به اعتصاب می زدند، اظهار داشت: شما باید کالبد شکافی کنید که چرا این اتفاق رخ داده است. فکر می کنم این اتفاقات ماحصل برخوردی است که با این بازیکنان شده است. بازیکنی که به استقلال می آید، می داند که به چه تیمی آمده و مشکلاتی هم وجود دارد. بالاخره همیشه پرداختی ها در استقلال منظم نبوده، اما امسال برخورد هم خوب نبود. باید با بازیکن رودررو شوند و توضیح دهند که تا چه زمانی پول نیست. دائما امروز و فردا می کنند و بازیکن هم چون احساس بی احترامی می کند، یک کاری می کند.


وی افزود: این مسائل را نباید به خداحافظی خسرو ربط دهید. خسرو حیدری بازیکن بزرگی بوده و برای همه ما قابل احترام و عزیز است. او کارهایی برای استقلال کرده که قابل تقدیر است و به همین خاطر همه دوستش دارند.


مدافع استقلال در رابطه با اینکه گفته می شود دیروز یکی از مسئولان با حضور در اردو قول پرداخت مطالبات را داده بود، گفت: من باید نکته ای را بگویم که اشتباه نشود. من بیشتر پولم را گرفتم و اگر حرفی هم می زنم، مدیران نگویند که این پولش را گرفته و چطور حرف می زند. من کلی صحبت می کنم. تا اینجا به بازیکنان 50 درصد پرداختی انجام شده و حالا هم لیگ به پایان رسیده است. به نظر شما بازیکن باید چه کار کند؟ بازیکن قرارداد می بندد و روی پولش حساب می کند. سال های قبل تا پایان فصل 70، 80 درصد قراردادمان را می گرفتیم.


غفوری در واکنش به اینکه مدیران باشگاه اعلام کردند تا قبل ازبازی با العین بخش عمده ای پرداختی خواهند داشت، بیان داشت: آنقدر وعده و وعید به بازیکنان داده اند که دیگر بازیکنان اعتمادشان را از دست دادند. به نظرم مدیریت باید خیلی بهتر عمل کند تا بازیکنان را راضی کنند. همه می دانند که تلاش می کنند تا پول بیاورند.


وی در خصوص فصلی که برای استقلال گذشت، گفت: اول از همه باید از هواداران عذرخواهی کنم. ما باید بهتر نتیجه می گرفتیم. این فصل استقلال می توانست قهرمان شود. از اول سال شاهد بودید که مدیرعامل را عوض کردند. وقت طلایی نقل و انتقالات را از دست دادیم. تغییرات هر چقدر کمتر باشد، یک تیم انسجام بیشتری دارد، اما متاسفانه برای ما تغییرات زیاد بود. تیم ما الان به شرایط خوبی رسید و باید ببینیم که فصل آینده چه اتفاقی می افتد.


غفوری در رابطه با قضاوت داوران در بازی با سپیدرود عنوان کرد: گل سپیدرود آفساید بود. البته به نظرم داوران در این فوتبال حقشان خورده شده چون کمترین دریافتی را دارند و بیشترین فشار هم روی آنهاست، اما باید انتقادپذیر هم باشند. آقای رفعتی در تلویزیون قوانین فیزیک را جابجا کرد! می گفت توپ رفته بیرون و آمده داخل. اصرار دارد که توپ گل شده است! به یک بچه 10 ساله هم می گفتید می فهمید که توپ اوت نشده است. می گفتند پای چپ روی خط بوده، پس پای راست نمی تواند روی خط باشد. می خواهید همین الان نشان دهم که این اتفاق رخ می دهد؟ من 300 بار این کار را می کنم، بدون اینکه بیفتم.


وی در پاسخ به این سوال که در استقلال می ماند، گفت: من قراردادم تمام شده است، اما خیلی دوست دارم بمانم. از بچگی عاشق استقلال بودم، اما باید ببینیم باشگاه تصمیمش چیست. پیشنهادی به من نشده، اما اولویت اول و آخرم استقلال است.

 

مدافع استقلال درباره اینکه گفته می شد قرار بود پنالتی را پاتوسی بزند و او توپ را از این بازیکن گرفته، بیان داشت: نه، اینطور نبود. اصلا پاتوسی جلو نیامد.

دیدگاه‌ها