کد خبر : 1603799 | 21 فروردين 1398 ساعت 11:22 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

ریچ کمپ: فقط باید 10 دقیقه از گلمان محافظت می کردیم!

سرمربی الوصل و ماجرای اشتباهات کودکانه مقابل ذوب

سرمربی الوصل امارات به بیان دلایل شکست تیمش مقابل ذوب آهن در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

سرمربی الوصل و ماجرای اشتباهات کودکانه مقابل ذوب

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم الوصل امارات در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی که با یک گل از ذوب آهن ایران پیش افتاده بود، اما این بازی خانگی را با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا سرمربی رومانیایی اماراتی ها بشدت از این نتیجه ناراحت شود. ریچ کمپ، سرمربی الوصل ضمن حمایت از بازیکنانش گفته است: «مسئولیت این شکست با من است. ما اشتباهاتی در این بازی داشتیم که کودکان هم آنها را انجام نمی دهند. با این حال باید صبر داشته باشیم و فشارها را تحمل کنیم تا به روزهای خوب برسیم.»


وی ادامه داد: «ما از حالا باید خودمان را برای فصل بعد آماده کنیم تا با تقویت تیم نتایج بهتری بگیریم. قطعا نهایت تلاشمان را انجام می دهیم تا در بازی های آینده با عملکرد بهتری ظاهر شویم و نتایج بهتری بگیریم. با این حال ناکامی‌ها برعهده من است و وظیفه ام این است که از بازیکنان حمایت کنم. ما در لیگ برتر هم بازی های سختی داریم و باید بتوانیم این مسابقات را با بهترین نتیجه به پایان ببریم.»


سرمربی الوصل با اشاره به اتفاقات دیدار با ذوب آهن تاکید کرد: «ما یک گل جلو افتادیم و همین باعث شد تا فکر کنیم بازی آسانی داریم. اگر 10 دقیقه از گل مان محافظت می‌کردیم شرایط بازی طور دیگری پیش می رفت اما خوب عمل نکردیم و بدیهی ترین مسائل را هم اشتباه کردیم. البته بدشانس هم بودیم. مثلا دو تعویض از 3 تعویض ما به دلیل مصدومیت بازیکنان بود.»


ریچ کمپ در بخش دیگری از حرف هایش خاطرنشان کرد: «حتی اگر بازیکنانم اشتباه هم کنند، من وظیفه دارم مورد حمایت قرار شان بدهم. با این حال توجه داشته باشید که من از نیمه راه مسئولیت تیم را برعهده گرفتم و در آماده سازی اولیه تیم نبودم. بازیکنان را هم من انتخاب نکردم و همین موضوع قطعا تاثیرگذار است. با این حال تلاش می کنم بذر امید را در تیمم بکارم و از بازیکنانم می خواهم وقتی جلو می افتند بازی را مدیریت کنند. با همه این موضوعات امیدوارم فصل بعد شرایط برای ما بسیار بهتر باشد.»
گفتنی است؛ در جدول رده بندی گروه اول لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن با 7 امتیاز صدرنشین است و الوصل 3 امتیازی در رده چهارم قرار گرفته است.

 

دیدگاه‌ها