کد خبر : 1587850 | 10 بهمن 1397 ساعت 09:38 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

بنیتس: به برنامه خودمان پایبند ماندیم و برنده شدیم

نیوکاسل دیروز در خانه خود با پیروزی 2-1 مقابل منچسترسیتی، هدیه بزرگی به لیورپول داد و باعث شد رقیب اصلی قرمزهای آنفیلد در صدر جدول از هفته بیست و چهارم بدون امتیاز به خانه برگردد.

بنیتس: به برنامه خودمان پایبند ماندیم و برنده شدیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رافا بنیتس دیروز در خانه خود در مقابل منچسترسیتی، تیم دوم جدول لیگ برتر قرار گرفتند. سیتی آمده بود تا با کسب سه امتیاز به فشار خود بر لیورپول صدرنشین ادامه دهد اما این شاگردان بنیتس بودند که با وجود گلی که در دقیقه اول بازی از سرجیو آگوئرو دریافت کردند در نهایت موفق شدند با نتیجه 2-1 به پیروزی برسند. بنیتس بعد از بازی، از نقشه دقیق تیمش برای این بازی به عنوان عامل اصلی پیروزی نیوکاسل یاد کرد.

 

بنتیس به خبرنگاران گفت:" ما برای این بازی یک برنامه داشتیم. البته گل خوردن در دقیقه اول بازی جزو برنامه ما نبود. در این شرایط که تیم در همان دقیقه اول گل می‌خورد واکنش بازیکنان ما خیلی مهم بود. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که نباید خودمان را ببازیم و باید به بازی کردن ادامه بدهیم. هواداران در نیمه دوم به خاطر نوع بازی ما، از ما قدردانی کردند و ما موفق شدیم با رعایت برنامه از پیش تعیین شده خودمان، بر این تیم پرقدرت پیروز شویم".

 

1377571

 

بنیتس در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ما با لیاقت دو گل به ثمر رساندیم و شانس هم آوردیم که گل دیگری دریافت نکردیم. به هر حال ما به پیروزی مقابل یکی از تیم‌های بزرگ صدرجدولی احتیاج داشتیم و در این بازی به خواسته‌مان رسیدیم".

 

بنتیس در ادامه مصاحبه مطبوعاتی خود گفت:" به نظرم بازیکنان سیتی از اینکه توانستند آنقدر زود به گل برسند تعجب کردند و بعد از گل اعتماد به نفس‌شان بیشتر شد و به این فکر افتادند که خیلی راحت می‌توانند به پیروزی برسند. از طرف دیگر آنها به خاطر رقابت در صدر جدول تحت فشار بودند و این هم فاکتور دیگری بود که به نفع ما عمل کرد. چون تساوی برای آنها نتیجه کافی‌ای نبود".

 

 

دیدگاه‌ها