کد خبر : 1612018 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 23:51 | 814 بازدید | 0 دیدگاه

ای کاش ذوب آهن قهرمان آسیا شود

دست نشان: ترکیب ذوب آهن ما را به هم ریخت

سرمربی سپیدرود رشت در پایان دیدار با استقلال در نشست خبری حاضر شد.

دست نشان: ترکیب ذوب آهن ما را به هم ریخت

به گزارش "ورزش سه"، نادردست نشان سرمربی تیم سپیدرود رشت بعد از شکست برابر استقلال و سقوط به لیگ دسته یک در نشست خبری حاضر شد. دست نشان در بخش ابتدایی این نشست خبری گفت: این برد را به استقلال تبریک می گویم. حیدری یکی از بهترین های فوتبال ایران خداحافظی کرد و این برد در کنار خداحافظی بود. برای من جالب است که دوستان از این نشست خبری استقبال کمی کردند. اگر ما در نشست خبری حاضر نشویم، از ما انتقاد می شود به شکلی که ما گناه کبیره کردیم.


وی ادامه داد: در شروع مسابقه دچار احساسات شدیم اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و به گل رسیدیم. بازیکنان ما وقتی تیم ذوب آهن را در مسجد سلیمان دیدند، هیچ انگیزه ای نداشتند و مردیم تا آنها را به میدان بفرستیم از تیم ذوب آهن انتظار این کار را نداشتم و امیدارم ذوب آهن اصفهان قهرمان آسیا شود. سپیدرودی ها هیچ وقت بزرگواری ذوب آهن را از یاد نمی برند. استقلال توانست مزد برتری خود را بگیرد. نیمی از بازیکنان ما برای اولین مرتبه به آزادی می آمدند و این تجربه برای آنها سنگین بود و نتوانستیم فوتبال خود را بازی کنیم.


دست نشان در ادامه در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی سقوط شما چه بود، بیان کرد: جوابی برای این سوال ندارم زیرا این موضوع به من ربطی ندارد. پاسخ این سوال حواشی زیادی دارد. چرا استقلال قهرمان نشد و مربی این تیم تغییر کرد؟ سپیدرود هم مانند استقلال است. اگر شما کارت خبری نداشتید به ورزشگاه می آمدید؟ اگر بازیکنان استقلال با مدیر باشگاه قرارداد نداشتند امروز بازی می کردند؟ ببینید کدام تیم بدون قرارداد ثبتی و بدون قرارداد با باشگاه در لیگ حضور داشت. من از شما خواهش می کنم به دنبال این موضوع بروید. سپیدرود در روزی شکست خورد که انصاف و امنیت برای داور و تیم مهمان در مسجد سلیمان وجود نداشت. در گذشته نیز گفتم و همیشه این را می گویم که وقتی امنیت وجود نداشته باشد، اتفاقات خاصی رخ می دهد و این اتفاق در مسجد سلیمان رخ داد. ترقه، انواع مواد محترقه نزدیک به بمب، بلندگوهایی که در هیچ جا وجود ندارد و دیگر مسائل در مسجد سلیمان وجود داشت. در بازی سپیدرود گفتند که تبل باید جمع شود اما در مسجد سلیمان با بلندگو بازیکن و ناظر و داور تهدید شدند. تهدید داور به مرگ و دیگر مسائل اتفاقاتی است که در فوتبال ما رخ می دهد؟ برای بطری و شعار تنبیه زیادی رخ می دهد، دیگر تماشاگران محروم نمی شوند. بعد خود را فریب می دهیم که استادیوم چند تماشاگر نما دارد. راضی به رضای خدا هستم و به شرف بازیکنان و هواداران درود می فرستم که ما را حمایت کردند. وقتی عدالت، امکانات و توانایی ها را نبینید، بقیه مسائل زیر سوال می رود. سپیدرود رشت زنده است و هرگز نخواهد مرد؛ در گذشته نیز در لیگ های پایین تر این تیم زنده شد و دوباره تلاش می کنیم تا تیم زنده شود. انصاف و قانون می توانست این قضایا را حل کند.


او درباره آینده خود در سپیدرود رشت اضافه کرد: به سپیدرود علاقه مند هستم. تیم هواداران خوبی دارد و بازیکنان جوان با استعدادی داریم. بازیکنان امید ما امروز به میدان رفتند و من دوست دارم اما این موضوع مشروط به این است که موارد مربوط به حفظ تیم و قهرمانی سر جای خود باشد. دوست دارم بمانم اما مدیران تصمیم گیر هستند.

 

دیدگاه‌ها