کد خبر : 1612089 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 09:05 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

ناکامی الاهلی در کسب سهمیه آسیایی؛

النصر به سلطه الهلال پایان داد و قهرمان شد

تیم النصر با برتری مقابل الباطن به‌عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان رسید.

النصر به سلطه الهلال پایان داد و قهرمان شد

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته سی‌اُم و پایانی لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۴ پنج‌شنبه شب با برگزاری هشت دیدار همزمان برگزار شد که در یکی از بازی‌ها، تیم صدرنشین النصر در استادیوم ملک فهد ریاض میزبان تیم رده پانزدهمی و سقوط کرده الباطن بود.

 

نیمه اول این مسابقه با تک گل عبدالرزاق حمدالله از روی نقطه پنالتی به سود النصر به پایان رسید، اما در دقیقه ۵۳ زید اونالی تونسی برای الباطن گلزنی کرد و کار را به تساوی کشید.

 

عبدالرزاق حمدالله، ستاره مراکشی النصر که در این فصل نمایش فوق‌العاده‌ای داشته، در دقیقه ۵۷ گل دوم النصر را روی پاس الدوساری به ثمر رساند و در نهایت النصر در این دیدار خانگی به برتری ۲ بر یک دست یافت تا ۷۰ امتیازی شود و با تفاضل گل یک امتیازی نسبت به الهلال رده دومی، قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان شود.

 

الهلال عربستان که در دو فصل اخیر به مقام قهرمانی رسیده و امسال هم فوق ستاره‌های زیادی دراختیار داشت، نتوانست در رقابت با النصر موفق شود و با وجود برتری ۳ بر ۲ در بازی امشب برابر الشباب، در نهایت فصل را با حضور در رده دوم جدول به پایان رساند و تیم التعاون هم در جایگاه سوم ایستاد.

 

تیم الاهلی عربستان نیز در هفته پایانی به برتری ۵ بر صفر مقابل الاتفاق دست پیدا کرد و ۵۵ امتیازی شد اما بخاطر یک امتیاز کمتر نسبت به التعاون،  در رتبه چهارم قرار گرفت تا برخلاف سالیان اخیر نتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

دیدگاه‌ها