کد خبر : 1598314 | 21 اسفند 1397 ساعت 17:05 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

با هنرنمایی حسینی، مطهری و نژادمهدی

قسمت دوم بازگشت ذوبی‌ها با بازیگران تکراری

نکته جالب توجه از برد ذوب‌آهن برابر النصر این است که بیشتر اتفاقاتی که برابر الغرافه برای آن‌ها رقم خورد در این دیدار هم به وقوع پیوست تا یک برد تقریبا تکراری را دیده باشیم.

قسمت دوم بازگشت ذوبی‌ها با بازیگران تکراری

به گزارش "ورزش‌ سه"،  قسمت دوم بازگشت‌های ذوب‌آهن و علیرضا منصوریان در ورزشگاه آل مکتوم دوبی رقم خورد. جایی که نماینده ایران بازی باخته مقابل النصر عربستان را با برد در دقایق پایانی تعویض و اولین چراغ را برای نمایندگان ایران روشن کرد. 


اما قسمت اول این ماجرا در دوحه و برابر الغرافه ساخته شد. جایی که شاگردان منصوریان با دو گل خورده نیمه اول را به پایان رساندند و با پیروزی 3 گله در 45 دقیقه دوم راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شدند. اما نقطه اشتراک هر دو قسمت بازگشت‎های ذوب‌آهن بازیگران مشترک است. در جدال با الغرافه ارسلان مطهری از سانتر زیبای حسینی استفاده کرد و با ثبت گل دوم نتیجه را به تعادل کشید تا محمد نژادمهدی مدافع پیش کشیده شده آن‌ها با گلزنی در دقیقه 90، برد شیرینی را برای ایران و شهر اصفهان رقم بزنند. 


در جدال با النصر عربستان هم دقیقا این اتفاق رخ داد. ذوبی‌ها خیلی زود از حریف عقب افتادند اما باز هم نوبت به حسینی رسید تا با یک سانتر دقیق باعث گلزنی نژادمهدی و به تعادل کشیدن بازی شود. در دقیقه 88 هم ارسلان مطهری از اوت بلند یارانش استفاده کرد و با ثبت گل سوم، ذوب‌آهن را به اولین سه امتیاز شیرین آسیایی رساند.

دیدگاه‌ها