کد خبر : 1601849 | 12 فروردين 1398 ساعت 14:43 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمله تند سرمربی کاردیف به داوران انگلیسی

نیل وارناک، سرمربی کاردیف بعد از شکست دیروز تیمش مقابل چلسی، گل اول و تساوی‌بخش چلسی را آفساید خواند و گفت لیگ برتر بدترین داوران دنیا را دارد.

حمله تند سرمربی کاردیف به داوران انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"،  در بازی چلسی و کاردیف که دیروز به میزبانی کاردیف‌سیتی برگزار شد، تیم میزبان با گل ویکتور کاماراسا در دقیقه 46 از چلسی پیش افتاده بود تا اینکه آسپیلی‌کوئتا بازیکن چلسی در دقیقه 84 بازی را به تساوی کشاند. اما در تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسید مدافع اسپانیایی چلسی در زمان به ثمر رساندن گل در موقعیت آفساید قرار دارد. کمک‌داور بازی این آفساید مشخص را ندید تا بازی با این نتیجه ادامه پیدا کرده و در نهایت، چلسی در دقیقه 90+1 با گل لوفتوس چیک به پیروزی رسیده و به سه امتیاز بسیار ارزشمند دست پیدا کند.

 

1394416

 

نیل وارناک که از مردود نشدن گل آفساید چلسی بسیار عصبانی بود در صحنه‌ای دیگر زمانی که آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی، بازیکن کاردیف کنت زوهور را درحالیکه به سمت گل می‌دوید با خطا متوقف کرد و نه تنها یک پنالتی به نفع کاردیف اعلام نشد بلکه رودیگر تنها یک کارت زرد از داور دریافت کرد و اخراج نشد کنترل خود را از دست داده بود و از شدت خشم قادر به کنترل احساساتش نبود.

 

1394412

 

سرمربی کاردیف بعد از بازی درباره داوری گفت:" اینکه تیمم توسط داورها این بازی را باخته واقعا عصبانی‌کننده است. مجبور شدم به دستشویی بروم تا کسی من را نبیند و بتوانم ناخن‌هایم را بجوم. چون نمی‌خواستم بچه‌های تیم ناراحتی‌ام را ببینند و روحیه‌شان را از دست بدهند".

 

1394413

 

نیل وارناک در ادامه گفت:" لیگ برتر بهترین لیگ دنیا است ولی بدترین داوران دنیا را دارد. آنها نمی‌دانند با تصمیم‌هایشان چه صدماتی می‌زنند. اینکه یک داور نمی‌تواند آفساید به آن روشنی را ببیند تقصیر ما نیست. این واضح‌ترین آفسایدی بود که در تمام عمرم دیده‌ام. همینطور پنالتی‌ترین خطای درون محوطه‌ای که در تمام عمرم دیده‌ام".

 

دیدگاه‌ها