کد خبر : 1611179 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 20:24 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

برنلی 1 – 3 آرسنال؛ چهارم هم نه، پنجم شدند!

آرسنال موفق شد در خانه برنلی 1-3 به برتری دست یابد.

برنلی 1 – 3 آرسنال؛ چهارم هم نه، پنجم شدند!

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها امروز نیز با تکیه بر درخشش پیر آمریک اوبامیانگ موفق شدند 1-3 برنلی را مغلوب کرده و در نهایت در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار گیرند.

 

آرسنال بازی را هجومی آغاز کرد و می توانست در همان دقیقه 5 به گل اول برسد اما ضربه مخیتاریان روی پاس اوبامیانگ به دیرک دروازه برنلی برخورد کرد.

 

دقایقی بعد اوبامیانگ درون محوطه برنلی شانس خوبی برای زدن گل اول داشت اما ضربه او با عکس العمل تماشایی هیتن همراه شد.

 

در دقیقه 10 اولین فرصت برنلی برای اشلی بارنز ایجاد شد اما ضربه او از درون محوطه توسط برند لنو دفع شد و این موقعیت از دست رفت.

 

در ادامه برنلی فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه آرسنال داشت اما ضربه وود روی پاس لووتون به دیرک دروازه توپچی ها برخورد کرد.

 

در دقیقه 31 این بار خود لووتون تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربه او از روی خط توسط گوندوزی از آرسنال بازگردانده شد. در اواخر نیمه اول ضربه ایوبی از کنار دروازه برنلی به بیرون رفت تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل دو تیم به اتمام برسد.

 

1405589

 

اما آرسنال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 به گل اول رسید. اشتباه عجیب مدافعان برنلی باعث توپ ربایی اوبامیانگ شد و وی در موقعیتی تک به تک و با نواختن یک ضربه دقیق موفق شد گل اول آرسنال را به ثمر برساند.

 

حملات آرسنال ادامه یافت و در دقیقه 63 اوبامیانگ موفق شد روی ارسال ایوبی و با یک ضربه والی، گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند.

 

1405590

 

اما برنلی خیلی زود اختلاف را به حداقل رساند. در دقیقه 65 و با ارسال گودموندسون، اشلی بارنز با یک ضربه سر دقیق گل اول برنلی را وارد دروازه برند لنو کرد.

 

در دقایق پایانی آرسنال فرصت های خوبی برای زدن گل سوم هم داشت اما این اتفاق رخ نداد تا در نهایت انکتیا در دقیقه 94 گل سوم آرسنال را نیز به ثمر برساند و  توپچی ها 1-3 موفق به غلبه بر برنلی شوند.

دیدگاه‌ها