کد خبر : 1576848 | 26 آذر 1397 ساعت 09:02 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

رئال؛ همیشه پیروز مقابل آسیایی‌ها

تیم رئال مادرید تاکنون در جام جهانی باشگاه ها مقابل تیم های آسیایی شکست نخورده است.

رئال؛ همیشه پیروز مقابل آسیایی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، پس فردا کاشیما آنتلرز و رئال مادرید در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند که کهکشانی ها پیش تر 3 بار در این مسابقات با تیم های آسیایی روبرو شدند و هر سه بار با پیروزی زمین را ترک کردند.

 

در سال 2000 و در مرحله گروهی مادریدی ها با گل های آنلکا، رائول و ساویو النصر عربستان را در سائوپائولو شکست دادند. تنها گل النصر را الحسینی به ثمر رساند. البته مادریدی ها در ادامه مسابقات به دلیل تفاضل گل کمتر نتوانستند به فینال صعود کنند.

 

16 سال بعد نماینده کشور میزبان جام جهانی باشگاه ها که کاشیما آنتلرز ژاپن بود، تا فینال جام جهانی صعود کرد و در فینال مقابل سفیدپوشان مادرید قرار گرفت. آن جا کاشیما حتی از رئال پیش هم افتاد اما رونالدو بازی را در وقت های قانونی 2-2 کرد و در وقت های اضافی دو گل دیگر زد و یک تنه تیمش را به عنوان قهرمانی رساند.

 

یک سال پس از آن یعنی در دوره قبلی این مسابقات، بار دیگر تیم میزبان یعنی الجزیره موفق شد تا نیمه نهایی پیش بیاید و برابر رئال بازی کند. الجزیره که جزو تیم های معمولی لیگ امارات بود، در دقیقه 41 با گل رومارینیو از رئال مادرید پیش افتادند اما رونالدو و بیل در نیمه دوم گلزنی کردند تا کهکشانی ها راهی فینال شوند.

 

اکنون باید دید آیا رئال سولاری می تواند شکست ناپذیری و روند متوالی پیروزی های رئال مادرید در جام باشگاه های جهان مقابل آسیایی ها را حفظ کند یا خیر؟

 

1364324

 

1364325

دیدگاه‌ها