کد خبر : 1623507 | 22 تیر 1398 ساعت 12:45 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

تفریح با لنز رضا؛ژست‌های آنچنانی در ترکیه

تمرینات سخت و طاقت فرسا در اردوی ترکیه برای بازیکنان استقلال در حالی سپری می شود که در کنار این فشارها، لحظات شاد و مفرحی نیز ثبت می شود.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز بعد از آغاز اردوی آماده سازی آبی ها در ترکیه بازیکنان استقلال در راه فراموش کردن تمرینات سخت و دشوار این روزها راه جالبی در پیش گرفتند تا با ژست های آن چنانی هم روحیه بالای خود را به رخ بکشند هم لحظاتی فان و مفرح برای خود بسازند.


جدیدترین تفریح استقلالی ها در اندل لحظاتی که از تمرینات سخت بدنسازی دور هستند تفریح با لنز دوربین عکاس باشگاه(رضا سعیدی پور) است. ژست های آنچنانی استقلالی ها در ترکیه ثابت می کند تمام آنها با روحیه و انگیزه بالا زیر نظر سرمربی ایتالیایی و دستیارانش در حال تجربه روزهایی هستند که به اذعان برخی از آنها تاکنون این تجربه را در فوتبال خود نداشتند.


ژست های سه نفره استقلالی ها در حاشیه تمرین دیروز نشان داد تیم نه تنها در کنار تمرینات بدنسازی فشرده از نظر همبستگی و روحیه فردی نیز در بهترین شرایط قرار دارد. ژست هایی که می تواند نگرانی های طرفداران این تیم در ایران را به حداقل برساند تا با استراماچونی و دستیارانش بعد از سال ها ناکامی دوباره روی دور موفقیت گام بردارند.

 

1419047

 

1419046

دیدگاه‌ها