کد خبر : 1619169 | 01 تیر 1398 ساعت 09:57 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

با موافقت برانکو و رئیس جدید باشگاه

قرارداد حسین عبدالغنی با الاهلی تمدید شد

پیرترین بازیکن لیگ عربستان با موافقت سرمربی و رئیس جدید باشگاه الاهلی قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

قرارداد حسین عبدالغنی با الاهلی تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود تمام گمانه زنی ها در خصوص خداحافظی حسین عبدالغنی و پیوستن این بازیکن سرشناس و پابه سن گذاشته فوتبال عربستان به عرصه مدیریت با مربیگری رسانه های منتسب به باشگاه الاهلی از تمدید قرارداد یکساله این بازیکن و ماندن او در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ خبر دادند.


عبدالغنی تنها بازمانده نسل طلایی دهه 90 فوتبال عربستان بعد از نزدیک به 17 سال حضور در باشگاه النصر در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل سر از الاهلی درآورد تا همچنان با 42 سال سن رکورد جدیدی در تاریخ رقابت های باشگاهی عربستان و همین طور خاورمیانه خلق کند. با ورود برانکو ایوانکوویچ همین طور تغییرات مدیریتی که در الاهلی رقم خورد گمانه زنی ها در خصوص خداحافظی او آغاز شد اما ساعاتی قبل باشگاه سعودی از تمدید قرارداد این بازیکن خبر داد.


در گزارشی که رسانه های سعودی منتشر کردند آمده است:« حسین عبدالغنی با موافقت برانکو ایوانکوویچ همین طور منصور بن مشعل رئیس جدید باشگاه برای یک سال دیگر قرارداد خود را تمدید کرد تا به این ترتیب به عنوان کاپیتان و مسن ترین بازیکن این فصل لیگ عربستان ولیگ قهرمانان آسیا با پیراهن سبز الاهلی به میدان برود».

دیدگاه‌ها