کد خبر : 1622197 | 16 تیر 1398 ساعت 12:56 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

پنج تقابل اخیر برزیل - پرو

کلین‌شیت برگ برنده برزیل؛ اینکاها به دنبال کاری فرازمینی

برزیل در رقابت های امسال کوپا آمریکا و پنج دیدار اخیرش برابر پرو به خوبی کلین شیت کرده است.

کلین‌شیت برگ برنده برزیل؛ اینکاها به دنبال کاری فرازمینی

به گزارش "ورزش سه"، فینال این دوره از مسابقات کوپا آمریکا بین دو تیم برزیل و پرو برگزار خواهد شد. پرو با شکست شیلی به فینال رسید و برزیل نیز در دیدار ما قبل فینال از سد مسی و یارانش عبور کرد. اگر نگاهی به پنج دیدار اخیر این دو تیم که به مصاف یکدیگر رفته اند بیاندازیم می بینیم برزیل به جز یک دیدار در تمام بازی ها برابر پرو پیروز شده است.

 

1417485

 

نکته حائز اهمیت برای طلایی پوشان برزیل این است که توانسته اند پرو را با برتری پرگل شکست دهند و تنها در یک دیدار دروازه حریف را باز نکرده است. پنج تقابل اخیر این دو تیم 4 برد برای برزیل و یک برد برای پرو به همراه داشت. برزیل در چهار دیداری که موفق شده پرو را شکست دهد کلین شیت کرده و این نشان می دهد کلین شیت برای برزیل برابر این تیم پیروزی را به همراه دارد. در این روزها نیز زردپوشان بهتر از هر تیمی راه بسته نگه داشتن دروازه خود را پیدا کرده اند و بدون دریافت گل فینالیست شده اند.

 

موضوع نگران کننده برای پرو این است که از برزیل به راحتی گل دریافت می کند. خط دفاع اینکایی ها شکننده ظاهر شده است و 13 بار دروازه شان را در این پنج دیدار برابر برزیل باز شده دیدند. آخرین تقابل این دوتیم که در مرحله گروهی این دوره از رقابت های کوپا آمریکا برگزار شد با نتیجه پرگل 5 بر 0 به سود برزیل خاتمه یافت.

 

دیدگاه‌ها