کد خبر : 1615117 | 11 خرداد 1398 ساعت 18:41 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

فابینیو:

هیچگاه به انتخابم در مورد لیورپول شک نداشتم

فابینیو، هافبک میانی لیورپول، در مورد روزهای دشوار ابتدای انتقال به لیورپول صحبت کرد.

هیچگاه به انتخابم در مورد لیورپول شک نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، فابینیو که در تابستان گذشته از موناکو راهی لیورپول شده بود در نیم فصل اول جایی در اندیشه های یورگن کلوپ نداشت اما رفته رفته خود را به سرمربی آلمانی تحمیل کرد و در اواخر فصل تبدیل به یکی از بازیکنان تاثیرگذار لیوپول شد. فابینیو تاکید کرد در همان ابتدای فصل نیز تردیدی در مورد انتخاب خود نداشته است.

 

فابینیو گفت: "من می دانستم که دوران ابتدایی ورودم به باشگاه لیورپول برایم بسیار دشوار خواهد بود و زمان هایی وجود خواهد داشت که من حتی از لیست بازیکنان دعوت شده به بازی نیز خارج خواهم شد اما در همان مقطع نیز هرگز شکی نداشتم که انتخاب درستی انجام داده ام.

 

1410043

 

هر بازیکنی به یک باشگاه جدید انتقال می باید از همان اول قرار نیست در ترکیب اصلی قرار بگیرد و شرایط برای من هم در لیورپول به همین شکل بود.

 

همه به من می گفتند که سبک مربیگری یورگن کلوپ چگونه است و قرار نیست بازیکنان جدید الورود از همان ابتدا در ترکیب ثابت قرار گیرند. دو بازی برای من در این فصل خاص بود، ابتدا بازی برابر آرسنال که من سرعت لیگ برتر و توجه به جزئیات را دریافتم و بازی بی نظیر مقابل منچستر یونایتد از نظر اعتماد به نفس من برایم بسیار مهم بود و احتمالا یکی از بهترین بازی های فصل من بود."

دیدگاه‌ها