کد خبر : 1615284 | 12 خرداد 1398 ساعت 12:38 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: گواردیولا بعد از فینال به من زنگ زد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا گفت در پایان بازی فینال مقابل تاتنهام، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به او تلفن کرده و قهرمانی لیورپول را تبریک گفته.

کلوپ: گواردیولا بعد از فینال به من زنگ زد

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که تیمش دیشب در فینال لیگ قهرمانان اروپا با دو گل محمد صلاح و دیووک اوریگی موفق شد تاتنهام را 2-0 شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد، بعد از بازی در مصاحبه مطبوعاتی‌اش گفت بعد از به صدا درآمدن سوت پایان فینال، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی و رقیب بزرگش در فوتبال انگلیس یکی از اولین کسانی بوده که به او تلفن کرده و قهرمانی تیمش را تبریک گفته است. 

 

1410249

 

کلوپ که در مصاحبه مطبوعاتی لبخند از صورتش محو نمی‌شد این فرصت را برای تشکر از پپ و در عین حال کنایه‌ای ظریف به او غنیمنت دانست و گفت:" همین چند لحظه قبل با پپ گواردیولا تلفنی صحبت کردم".

 

یورگن کلوپ در ادامه گفت:" فیزیوتراپ ارشد ما فصل رو با منچسترسیتی شروع کرد ولی می‌خواست قهرمان چمپیونزلیگ شود ... نه، شوخی می‌کنم".

 

سرمربی لیورپول در ادامه صحبتهایش گفت:" من و پپ به هم قول دادیم که فصل آینده حسابی از خجالت همدیگر دربیائیم. ما دوباره تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا ببینیم چه می‌شود. بدست آوردن 97 امتیاز در لیگ برتر و قهرمانی در چمپیونزلیگ کار فوق‌العاده سختی بود که ما انجامش دادیم. واقعا فوق‌‌العاده است".

 

دیدگاه‌ها