کد خبر : 1616765 | 20 خرداد 1398 ساعت 12:00 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: هلند در فینال آنطور که باید خوب نبود

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند می‌گوید تیمش با رسیدن به فینال لیگ ملتها کار بزرگی انجام داده اما در فینال به اندازه کافی خوب نبوده و قهرمانی را به حریف واگذار کرده است.

کومان: هلند در فینال آنطور که باید خوب نبود

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند که شاگردانش دیشب در فینال لیگ ملتهای یوفا مقابل پرتغال 1-0 شکست خورده و جام قهرمانی را از دست دادند می‌گوید نارنجی‌پوشان برای اینکه به معنای واقعی کلمه، بار دیگر به قدرتی جهانی تبدیل شوند باید در فاز تهاجمی پرقدرت‌تر شوند.

 

1412042

 

تیم ملی هلند که در راه رسیدن به فینال بر تیمهای بزرگی مثل آلمان، فرانسه و انگلیس غلبه کرده بود یکی از پدیده‌های این تورنمنت بود. به خصوص با توجه به اینکه هلندی‌ها این اواخر ناکامی‌های قابل توجهی تجربه کرده بودند و حتی نتوانسته بودند به رقابتهای یورو2016 و جام جهانی 2018 راه یابند.

 

کومان با وجود ستاره‌های بزرگی مثل ویرژیل فن‌دایک، ماتیس دی‌لیخت و فرانکی دی‌یونگ در ترکیب تیمش، معتقد است هلند در فینال آنطور که باید خوب نبوده و باید در فاز تهاجمی پرقدرت‌تر ظاهر شود. او در این باره گفت:" ما می‌خواهیم به روند پیشرفت‌مان ادامه دهیم. ما امشب به اندازه کافی خوب نبودیم. با وجود موفقیتی که در این تورنمت داشتیم باید واقعیت را بدانیم که امشب خوب نبودیم.  ما در فینال باید در اوج عملکردمان می‌بودیم ولی می‌دانیم که اینطور نبودیم".

 

کومان در ادامه گفت:" برای برداشتن قدم بعدی به کمی زمان نیاز داریم. داشتن قدرت بیشتر در زمان حمله واقعا مهم است. ما باید فرصت‌های گلزنی بیشتری خلق کنیم، کاری که امشب در انجامش ناتوان بودیم".

 

دیدگاه‌ها