کد خبر : 65138 | 25 دی 1390 ساعت 12:12 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مونتلا: باید قدرت تمام‌کنندگی بیشتری داشته باشیم

سرمربی کاتانیا اعلام کرد شاگردانش باید در دیدار مقابل رم قدر فرصت‌های خود را می‌دانستند.

مونتلا: باید قدرت تمام‌کنندگی بیشتری داشته باشیم

  دیدار کاتانیا با رم که از هفته هفدهم لیگ ایتالیا برگزار شد، در حالی که‌ با نتیجه یک بر یک در حال انجام بود در دقیقه ۶۵ به دلیل بارش شدید باران نیمه‌کاره ماند.
 
 وینچنزو مونتلا که بیشتر دوران بازی خود را در رم گذرانده بود، پس از کناره‌گیری کلودیو رانیری،‌ سرمربی فصل پیش جالوروسی به شکل موقت هدایت تیم جوانان باشگاه را کنار گذاشت و سرمربی تیم بزرگسالان رم شد.
 
 در پایان فصل و در حالی‌که مونتلا انتظار داشت سران باشگاه با او قرارداد رسمی امضا کرده و وی را به عنوان سرمربی دائمی رم معرفی کنند، مدیریت باشگاه تغییر کرد و سران جدید جالوروسی لوئیز انریکه را به عنوان سرمربی انتخاب کرده تا وی راهی کاتانیا شود.
 
 مونتلا در مورد بازی گفت: تیم ما بازی بسیار خوبی انجام داد. شاگردانم هوشمندانه عمل کردند و در میانه زمین اجازه هیچ حرکتی را به بازیکنان رم ندادند. همواره ضد حمله‌های ما خطرناک بوده‌اند. در این بازی نیز ما توانستیم فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم ولی در گل‌زنی مشکل داشتیم. باید در بازی‌های آینده قدرت تمام کنندگی خودمان را افزایش دهیم تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.
 وی در مورد پایان قرارداد دانیله دروسی با رم و احتمال حضور او در کاتانیا گفت: با دانیله در مورد این‌که علاقه‌ای به حضور در کاتانیا دارد یا نه صحبت کردم. او به من گفت در چند روز آینده پاسخ من را خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها