کد خبر : 64997 | 23 دی 1390 ساعت 17:46 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماکسول: حضور در بارسا، درس فوتبال بود

ستاره برزیلی با جدایی از تیم کاتالان به پاری سن ژرمن منتقل شد.

ماکسول: حضور در بارسا، درس فوتبال بود
 ماکسول در جریان مراسم معارفه اش در باشگاه ثروتمند شهر پاریس گفت:« من پاری سن ژرمن را به خاطر اشتیاق فراوانش برای کسب جام قهرمانی و رشد و پیشرفت تحسین می کنم. من هم به قصد رشد به اینجا آمدم.»

ماکسول 30 ساله قراردادی 3 ساله و نیمه را با پاری سن ژرمن به امضا رساند تا بعد از اینتر و بارسلونا، ادامه فوتبالش درسطح اول فوتبال اروپا را در پاری سن ژرمن دنبال کند.

او درمورد دوران حضورش در بارسلونا گفت:« من دوستان زیادی در بارسلونا دارم و درآنجا نکات زیادی یادگرفتم. دوره ای را پشت سرگذاشتم که در آن نکات فراوانی آموختم و درس فوتبال گرفتم. سطح فوتبال کنونی بارسلونا خیلی بالاست.»

این ستاره برزیلی معتقد است که سفیر پیاده سازی فلسفه فوتبال بارسلونا در پاری سن ژرمن نیست:« سعی می کنم تا خودم را با آنچه مربی جدیدم از من می خواهد تطبیق دهم.او نشان داده که می داند تا چطور به جامهای قهرمانی برسد. توقع من این است که دراینجا به پیروزی و قهرمانی های متعدد برسم. نکات بیشتری یاد بگیریم.نکات مثبتی را به تیم منتقل کنم .»

او درمورد  کارلو آنچلوتی مربی جدیدش گفت:« همیشه افتخار بزرگی است که با مربیان بزرگ کار کنی. آنچلوتی ثابت کرده که شیوه برد و رسیدن به قهرمانی را بلد است واین انگیزه زیادی برای آمدن او به پاری سن ژرمن بود.»

درجریان مراسم معارفه ماکسول، لئوناردوی برزیلی، مدیر فنی باشگاه پاری سن ژرمن هم حضور داشت. او در صحبتهایی اعلام کرد که زمانی که مربی میلان بوده تلاش زیادی انجام داده بود تا ماکسول را به خدمت بگیرد.

لئوناردو در تمجید از ماکسول گفت:« ماکسول بازیکنی 30 ساله با کارنامه ورزشی درخشانی است. او می تواند نکات مثبتی را که دردنیای فوتبال امروز خیلی مهم هستند به تیم ما بیاورد.»

دیدگاه‌ها