کد خبر : 63706 | 11 دی 1390 ساعت 11:07 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

آکوئیلانی: دوران خوبی را در میلان سپری می‌کنم

هافبک ملی پوش تیم ملی فوتبال ایتالیا اعلام کرد که باشگاه یوونتوس را بخشیده است.

آکوئیلانی: دوران خوبی را در میلان سپری می‌کنم

     به نقل از توتو اسپورت، آلبرتو آکوئیلانی که بازیکن لیورپول به شمار می‌رود، فصل گذشته را به شکل قرضی در ترکیب یوونتوس به میدان می‌رفت ولی این باشگاه حاضر نشد از امکان خرید این بازیکن در انتهای فصل استفاده کند و در نهایت او به میلان پیوست.
 
 آکوئیلانی در این مورد گفت: سران یوونتوس می‌توانستند مرا در تیم نگه دارند ولی این کار را انجام ندادند. طی تابستان دوران سردرگمی و بدی را سپری کردم تا این‌که میلان با من قرارداد بست. آن‌ها را بخشیده‌ام. به هیچ‌وجه از یوونتوسی‌ها دلگیر نیستم به این دلیل که آن‌ها باشگاهی بودند که مرا به فوتبال ایتالیا بازگرداندند. دوره بسیار بدی را در لیورپول داشتم که هرگز نمی‌خواهم به آن بازگردم. البته از زمانی که یووه را ترک کردم، دوران بسیار خوبی را در میلان سپری کرده و در این تیم احساس راحتی می‌کنم.
 
وی ادامه داد: از زمانی که یوونتوس را ترک کرده‌ام، این تیم تغییرات زیادی را تجربه کرده است. بسیاری از بازیکنانی که در ترکیب ثابت این تیم بوده‌اند، در حال حاضر جایگاهی در یووه ندارند و روی نیمکت ذخیره‌ها نیز نیستند. این یک تحول بزرگ در بیانکونری است. آن‌ها با بازیکنان جدید نتیجه‌های خوبی گرفته‌اند. آن‌ها بدون شکست باقی‌ مانده‌اند که یکی از رمزهای موفقیت آن‌ها در این فصل است.

 

دیدگاه‌ها