کد خبر : 1622024 | 15 تیر 1398 ساعت 18:59 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم باقری، سهرابیان و کریمی برگردند

زرینچه: با 4 بازیکن تکمیل می شویم

سرپرست جدید استقلال می گوید هنوز هم برای سرمربیگری دیر نشده است.

زرینچه: با 4 بازیکن تکمیل می شویم

جواد زرینچه درباره حضور به عنوان سرپرست استقلال به "ورزش سه" گفت: حالا هنوز هم برای سرمربیگری دیر نشده است؛ دارم تجربه کسب می کنم. حضورم در استقلال به این خاطر است که صلاح دیده شد می توانم کمک کنم. دوست داشتند به این مجموعه کمک کنیم و می رویم جلو تا انشاالله استقلال را به موفقیت برسانیم.

 

او ادامه داد: الان شرایط سخت است ولی من همیشه توکلم به خدا بوده است. شرایط فوتبال با دوران ما فرق کرده است، الان برای سرمربیگری باید ارتباطات قوی داشته باشی ولی ما فاقد اینطور مسائل هستیم. امیدوارم حضورم فایده داشته باشد تا بتوانیم استقلالی قوی داشته باشیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه عده ای اعتقاد دارند عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات خوب نبوده است گفت: ببینید من جلسه دوم است سر تمرین حاضر می شوم. بچه ها جوان، با انگیزه و پرانرژی هستند و وریا غفوری هم جزو بازیکنان با تجربه ما است. امیدوارم پاتوسی، علی کریمی، چشمی، منتظری و دیاباته اضافه شوند چون ما با این بازیکنان تکمیل می شویم.

 

زرینچه در مورد کنار گذاشته شدن روح الله باقری، سهرابیان و رضا کریمی از لیست استقلال هم می گوید: من اطلاعی نداشتم و در سایت ها خواندم. آنها پارسال بازی کرده اند، مشکل انضباطی داشتند و هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. امیدوارم طوری بشود که بچه ها برگردند چون می توانند کمک کنند.

دیدگاه‌ها