کد خبر : 1612596 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 16:49 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

ملکی: به خاطر سپیدرود از یک میلیارد گذشتم

من پنالتی‌گیرترین دروازه‌بان لیگ هستم از کرمانشاه!

دروازه‌بان تیم سپیدرود رشت می‌گوید که به خاطر بازی در سپیدرود قید یک میلیارد پول را زده و حالا همه چیز به ضرر آن‌هاست.

من پنالتی‌گیرترین دروازه‌بان لیگ هستم از کرمانشاه!

به گزارش "ورزش‌ سه"،  سپیدرود با قبول شکست برابر استقلال تهران در دومین فصل حضور خود در لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد تا از سال دیگر برای حضور دوباره در سطح اول فوتبال ایران تلاش کند. کوروش ملکی گلر سرخ‌های گیلانی در مورد شکست در این مسابقه و در نهایت سقوط گفت: ما برای برد به میدان رفتیم و چاره‌ای جز کسب سه امتیاز مسابقه نداشتیم. اما استرس برای به دست آوردن پیروزی باعث شد تا آنطور که باید و شاید عملکرد خود را نداشته و بازنده باشیم. با این حال هواداران بدانند که ما با تمام وجود بازی کردیم که نتیجه را ببریم و به همین دلیل وجدان ما راحت است. هر چه که داشتیم گذاشتیم تا با برد در لیگ بمانیم. شاید اگر شرایط عادی و خیال ما از بقا در مسابقات راحت بود می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و نتیجه بگیریم. اما همه چیز غیر منتظره بود و خودتان دیدید که چه اتفاقی رخ داد.

 

وی در جدال مقابل استقلال یک پنالتی را از وریا غفوری دریافت کرد. گلری که در سه بازی دیگر از جمله نفت مسجدسلیمان، پیکان و سایپا پنالتی گرفته تا با چهار مهار به عنوان پنالتی گیر ترین دروازه‌بان لیگ شناخته شود. ملکی در این خصوص گفت: خدا را شکر در کل مسابقاتی که بر روی خط دروازه ایستادم، چهار پنالتی علیه ما گرفته شد که همه آن‌ها را گرفتم. دعای مردم پشت من بود و تلاش باقی بازیکنان را به ثمر رساندم اما ای کاش این پنالتی گرفتن‌ها باعث نتیجه گیری تیم می‌شد که متاسفانه نشد.

 

گلر سپیدرود رمز موفقیتش در دریافت ضربات پنالتی را اینگونه بیان کرد: هنگامی که پنالتی می‌شود تا لحظه آخر روی خط می‌ایستم و وقتی که بازیکن حریف شوت خود را شلیک کرد به سمت آن می‌روم. خدا را شکر تا الان موفق بودم و توانستم به بهترین شکل ممکن ماموریتی که داشتم را انجام دهم. حالا من بهترین پنالتی گیر لیگ هستم. هر چند که رکورد خوبم به تیم کمک نکرد و جزو سقوط کننده‌ها بودیم.

 

ملکی در ادامه گفت: کاش تیم در لیگ برتر باقی می‌ماند تا همه چیز برای ما خوب پیش می‌رفت. مردم اینجا عاشق سپیدرود هستند و ما تنها برای آن‌ها بازی می‌کردیم. ای کاش مسئولان استانی و شهری هم مثل هواداران عاشق تیم بودند. اگر می‌خواستند می‌توانستند کمک مالی یا روحی کنند تا تیم در جدول بماند. به خدا چیزهایی که در هیچ جا ندیده بودم را در رشت دیدم. ما فقط به خاطر هواداران بازی می‌کردیم و ای کاش می‌توانستیم دین خود را به آن‌ها ادا کنیم. بنده برای آمدن به سپیدرود از یک میلیارد تومان پول گذشتم. در همان اول فصل حکم قطعی برای دریافت 400 میلیون تومان از باشگاه گسترش فولاد داشتم که برای آمدن به رشت از آن گذشتم. مبلغ قراردادم با این تیم تبریزی نیز 800 میلیون تومان بود. آقای نصیرزاده هم اعلام کرد که  تیم من را می‌خواهد اما می‌خواستم بازی کنم و به اینجا آمدم اما همه چیز به زیان ما شد.

 

این بازیکن کرمانشاهی در خصوص آینده فوتبالی خود و هم‌چنین پیشنهاداتی که دریافت کرده است گفت: با این که امسال را در یکی از تیم‌های سقوط کننده پشت سر گذاشتم اما عملکرد خوبی داشتم و راضی هستم. با چند باشگاه به صورت غیر رسمی صحبت انجام شده اما باید مشخص شود که کدام مربیان به کدام تیم‌ها می‌روند و بعد از آن بتوان تصمیم نهایی را گرفت. با توجه به شرایطی که داشتم ان‌شاالله هر اتفاقی که خیر است رخ دهد.

 

ملکی در پایان نیز گفت: فقط و فقط شرمنده هواداران شدیم. من قبلا هم گفتم که خیلی از موارد دست به دست هم داد و به قول معروف نگذاشتند که ما برنده باشیم. به خصوص در مسابقه با نفت مسجدسلیمان که علنی حق ما و هواداران خورده شد. از مردم شهر رشت برای این فصل فوق العاده‌ای که رقم زدند تشکر می‌کنم. امیدوارم مسئولان به فکر باشند، چون سپیدرود واقعا حیف است و این اتفاقی که رخ داده حق مردم نیست.

دیدگاه‌ها