کد خبر : 1617252 | 22 خرداد 1398 ساعت 15:45 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی رسمی از لوکا یوویچ در رئال مادرید (عکس)

طبق وعده قبلی باشگاه رئال مادرید، امروز مراسم معارفه رسمی ستاره صربستانی جدید این باشگاه برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، هشت روز پیش بود که باشگاه رئال مادرید رسما خبر از جذب لوکا یوویچ، مهاجم 21 ساله صربستانی آینتراخت فرانکفورت داد.

 

رئال از هفته ها پیش در پی جذب این ستاره صربستانی بود و پس از اینکه بارسا از خرید او منصرف شد، تقریبا کار دشواری برای نهایی کردن انتقال یوویچ نداشت.

 

رئال یوویچ را با قراردادی 6 ساله به ارزش 60 میلیون یورو بعلاوه 5 میلیون یورو بندهای متغیر، جذب کرد که 30 درصد این انتقال به باشگاه سابق یوویچ یعنی بنفیکا تعلق خواهد گرفت.

 

این مهاجم 21 ساله فصل گذشته به صورت قرضی با بند خرید دائمی از بنفیکا راهی فرانکفورت شد و پس از ثبت 27 گل در 48 بازی، باشگاه آلمانی بند خرید او را با تنها 12 میلیون یورو فعال کرد.

 

حتی سران فرانکفورت هم تصور نمی کردند یوویچ اینچنین بدرخشد و پس از تنها یک سال با رقم 60 میلیون یورو راهی رئال شود. به این ترتیب کهکشانی ها فصل بعد یک مهاجم شماره 9 جدید در تیم خود خواهند داشت که می تواند چالشی کاملا جدی برای کریم بنزما باشد. او دومین گلزن برتر بوندسلیگا پس از روبرت لواندوفسکی بود.

 

یوویچ امروز صبح از بلگراد وارد مادرید شد و در کلینیک باشگاه رئال تست های پزشکی نهایی را پشت سر گذاشت و سپس در سانتیاگو برنابئو حاضر شد تا رسما به هواداران معرفی شود. هزاران هوادار رئال در برنابئو حاضر شده بودند تا ستاره جدید تیم محبوب شان را ببینند.

 

لحظه امضای قرارداد یوویچ با رئال

 

1412564

 

فلورنتینوپرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در ابتدای مراسم خطاب به حاضرین گفت:« امروز می خواهم به همه هواداران رئال، شروع پروژه ای جدید برای فصل بعد را اعلام کنم. باید کار کنیم تا رویای میلیون هوادارمان را محقق کنیم. فصل گذشته فصلی نبود که انتظارش را داشتیم و برای همین در جست و جوی راهی برای بازگشت به موفقیت هستیم. رئال هرگز پا پس نمی کشد و این را نشان خواهیم داد. فتح چهار لیگ قهرمانان در 5 سال، اتفاقی غیرمعمول در دنیای فوتبال بود که ما رقم زدیم.

 

امروز مهاجمی را به شما معرفی می کنیم که باشگاه های دیگری در اروپا به دنبال جذبش بودند ولی او از حالا عضوی از خانواده رئال خواهد بود. آمدن به رئال یکی از رویاهای بزرگ یوویچ بود و از امروز او کارش را در رئال شروع خواهد کرد. لوکا یوویچ، به تو خوش آمد می گوییم. لوکای عزیز، تو از حالا بازیکن رئال هستی، باشگاهی با 13 قهرمانی در چمپیونزلیگ. ممنون که رئال را برای پیشرفت انتخاب کردی. پیوستن به پرافتخارترین تیم دنیا در حالیکه تنها 21 سال داری.»

 

1412539

 

1412540

 

1412541

 

1412542

 

1412545

 

1412546

دیدگاه‌ها