کد خبر : 1617202 | 22 خرداد 1398 ساعت 12:07 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان دوقطبی سید حسین - سید مهدی در استقلال

دوگانه رحمتی - حسینی با انتقال مهدی رحمتی به پدیده در شرایطی که کمتر گمانه زنی درباره آن منتشر شده بود به پایان رسید.

پایان دوقطبی سید حسین - سید مهدی در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، درست در روزهایی که کار میان هواداران رحمتی و منتقدان او به لشگر کشی جلوی باشگاه رسیده بود و بسیاری بعد از شایعه تمدید قرارداد او نسبت به جدایی احتمالی حسینی و اتفاقات پیرامون این قرارداد هشدار داده بودند، کاپیتان اول استقلالی ها تصمیم گرفت بعد از مذاکره با مدیران پدیده راهی این باشگاه مشهدی شود تا لیگ نوزدهم درون دروازه این تیم قرار بگیرد.


باشگاه پدیده و مهدی رحمتی سه شنبه شب در جلسه ای مشترک برای همکاری به توافق رسیدند تا دوگانه ی رحمتی و حسینی که از اواسط لیگ شانزدهم شکل گرفته بود، به پایان برسد.


کاپیتان استقلالی ها بعد از دیدار دربی با وجود عملکرد بسیار خوب در رختکن استقلال جایگاه خود را از دست داد و انتقادات زیادی را متحمل شد و در نهایت حتی تغییر شفر نیز به او کمکی نکرد تا به این ترتیب رحمتی تا پایان فصل نیمکت نشین شود. او که در سال های اخیر همواره در کانون انتقادات قرار داشته، در پایان فصل بعد از مشورت با نزدیکان خود و در شرایطی که تمرینات اختصاصی برای شروع فصل را از سر گرفته بود و شنیده می شد قرارداد او 2 ساله تمدید می شود، در اقدامی غیر منتظره و بعد از مذاکره با مسئولان پدیده به این تیم پیوست تا به این ترتیب سال آینده در مشهد و در کنار یحیی گل محمدی حضور داشته باشد.


رحمتی که پیش از این استقلال را به مقصد سپاهان، مس کرمان و پیکان ترک کرده بود حالا برای چهارمین مرتبه تصمیم به ترک آبی ها گرفت و شاید این جدایی، آخرین خداحافظی او پیراهن تیمی باشد که بیشتر دوران فوتبال خود را در آن سپری کرد و البته در سال های پایانی، روزهای سختی را در آن دید.


با رفتن رشید مظاهری به تراکتورسازی، منصوریان امیدوار بود تا حسینی را جانشین او کند که این اتفاق رخ نداد و حالا ذوب آهن با مشکل درون دروازه رو به رو است و اگر پرسپولیس نیز بیرانوند را از دست بدهد، این معادلات پیپیده تر خواهد شد.


با این انتقال و حضور مظاهری در تبریز فعلا نقل و انتقالات در انحصار دروازه بان های مهم لیگ برتر است  و این بازیکنان بیش از دیگران بمب های نقل و انتقالاتی را تشکیل دادند.

دیدگاه‌ها