کد خبر : 1616148 | 17 خرداد 1398 ساعت 09:40 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: هلند تیم برتر میدان بود و پیروز شد

رونالد کومان، سرمربی هلند بعد از پیروزی دیشب شاگردانش مقابل انگلیس و راه‌یابی به فینال لیگ ملتهای یوفا از تیمش ستایش کرد و علت ناکامی انگلیس را مشکلاتش در نیمه زمین دانست.

کومان: هلند تیم برتر میدان بود و پیروز شد

به گزارش "ورزش سه"،  تیم ملی هلند با هدایت رونالد کومان دیشب در پرتغال و در نیمه‌نهایی لیگ ملتهای یوفا به مصاف انگلیس رفت و با اینکه نیمه اول را با شکست 1-0 به پایان رساند و به رختکن رفت در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند تا در وقتهای اضافه، با دو اشتباه دفاعی انگلیسی‌ها دو گل به ثمر رسانده و بازی را در نهایت با نتیجه 3-1 به سود خود به پایان برساند.

 

1411241

 

رونالد کومان، سرمربی نارنجی‌پوشان بعد از بازی در کنفرانس خبری گفت:" رویهم‌رفته ما امشب عملکرد مثبتی داشتیم. من معتقدم از لحظه اول کنترل بازی در دست ما بود. ولی اشکالی که در این بازی داشتیم این بود که خیلی سریع به کناره‌ها می‌رفتیم درحالیکه باید بیشتر روی مرکز میدان تمرکز می‌کردیم چون انگلیس در این بخش از زمین مشکل داشت".

 

کومان در ادامه گفت:" در نیمه دوم لحظه‌ای بود که یک ضربه سر می‌توانست کار را تمام کند ولی به جز این یک لحظه، معتقدم که در باقی جریان بازی ما کنترل میدان را در اختیار داشتیم. هم مالکیت توپ بیشتر در اختیار ما بود و هم تلاشهای بیشتری برای گلزنی داشتیم. در نهایت هم موفق شدیم در وقتهای اضافه انگلیس را شکست دهیم".

 

 

 

دیدگاه‌ها