کد خبر : 1623548 | 22 تیر 1398 ساعت 14:57 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

دو شرط نیمار برای مصاحبه با تلویزیون برزیل

روز گذشته قرار بود مصاحبه نیمار با تلویزیون برزیل پخش شود اما به روز دوشنبه موکول شد. او برای این مصاحبه دو شرط نیز گذاشته بود.

دو شرط نیمار برای مصاحبه با تلویزیون برزیل

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، غیبت در کوپا آمه ریکا به دلیل تداوم مصدومیت ها، اتهامات وارده در مورد تعرض جنسی به یک مدل برزیلی و نیز شایعات بی پایان اختلافاتش با پی اس جی و احتمال بازگشتش به بارسلونا، سوالاتی هستند که نیمار می توانست به آنها پاسخ بدهد اما ستاره برزیلی شرط گذاشته بود که به سوالی در مورد تعرض جنسی و نیز آینده فوتبالی اش پاسخ نخواهد داد.

 

 

1419108

 

 

تلویزیون برزیل نیز با این دو شرط موافقت کرد تا انتظارات نسبت به مصاحبه او در میان علاقه مندان کاهش یابد. بسیاری به خصوص منتظر شفاف سازی او در مورد شایعات بازگشت به بارسا بودند که این اتفاق رخ نخواهد داد. مصاحبه نیمار قرار است روز دوشنبه پخش شود.

ستاره برزیلی معمولا برنامه "Aquí Na Band" از تلویزیون برزیل را برای مصاحبه اختصاصی انتخاب می کند. او چندین بار دیگر نیز این برنامه تلوزیونی را برای مصاحبه انتخاب کرده است و چند هفته پیش پدر او در تماس با این برنامه به قضیه تعرض جنسی واکنش نشان داد.

نیمار که قرار بود دوشنبه گذشته به پاریس برگردد و در تمرینات پی اس جی حضور یابد، در برزیل ماند و این مساله خشم سران پی اس جی را به دنبال داشت. او گفته است که دوشنبه پیش رو به تمرینات پیش فصل خواهد رفت؛ در حالی که همچنان شایعات جدایی او از پی اس جی، نقل محافل رسانه ای دنیاست.

دیدگاه‌ها