کد خبر : 1541024 | 04 مرداد 1397 ساعت 12:56 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

توافق عراقی ها با مرد سرشناس سوئدی

اریکسون سرمربی رقیب ایران در جام ملت ها

جمع مربیان بزرگ دنیا برای فتح جام ملت های آسیا تکمیل شد چون عراق هم به جمع کشورهایی پیوست که سکان هدایت خود را به یک نام بزرگ سپرد.

اریکسون سرمربی رقیب ایران در جام ملت ها

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال عراق که برای هدایت تیم ملی این کشور از مدت ها قبل با چند چهره صاحب نام وارد مذاکره شده بودند با اسون گوران اریکسون سوئدی به توافق نهایی رسیدند تا تئوریسین سرشناس و صاحب سبک سوئدی هدایت شیرهای بین النهرین در جام ملت ها را برعهده داشته باشد.


رسانه های عراقی با اشاره به این که اریکسون با فدراسیون فوتبال این کشور برای امضای قرارداد به توافق رسیده از این مربی سرشناس سوئدی به عنوان جانشین باسم قاسم نام بردند تا عراق هم به جمع تیم هایی بپیوندد که با مربیان سرشناس و مطرح گام به امارات می گذارد.


پیش از این رسانه های مطرح ایتالیا و سوئد نیز از آغاز مذاکرات عراق با اریکسون خبر داده بودند. سایت فوتبال ایتالیا در این باره گزارش مفصلی منتشر و از شرایط فوق العاده عراقی ها برای کشاندن این چهره سرشناس به کشور جنگ زده خبر داده بود.


عراق یکی از رقیبان ایران در مرحله گروهی جام ملت های 2019 محسوب می شود از همین رو حضور اریکسون روی نیمکت این تیم بر جذابیت و حساسیت های رویارویی دو کشور همسایه در ابوظبی خواهد افزود تا جنگ دیدنی میان کی روش و اریکسون رقم بخورد.


پیش از این حضور مربیانی همچون زاکه رونی در امارات، لیپی در چین، پینتزی در عربستان و ... قطعی شده بود ضمن این که خبرها از حضور آرسن ونگر در ژاپن، هلیل هودزیچ در کره جنوبی و ابقای کارلوس کی روش در ایران و کوچ احتمالی دالیچ به ازبکستان حکایت دارد که با حضور قطعی اریکسون در عراق جنگ مربیان بزرگ در امارات برای فتح جام قهرمانی آسیا دیدنی خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها