کد خبر : 1580613 | 12 دی 1397 ساعت 15:27 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مهاجم سابق رئال به لالیگا منتفی شد؟

به نظر می رسد که والنسیا برای جذب چیچاریتو، مهاجم مکزیکی سابق رئال مشکلات زیادی خواهد داشت.

بازگشت مهاجم سابق رئال به لالیگا منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، چیچاریتو هرناندز زمستان 2015 بود که به صورت قرضی از منچستریونایتد به رئال پیوست. بند خرید 15 میلیون یورویی نیز برای او در نظر گرفته شده بود اما با وجود گل های بعضا حساسی هم که به ثمر رساند، رئال بند خرید او را فعال نکرد و در نتیجه او به یونایتد برگشت.

پس از دو فصل حضور در لورکوزن، او بار دیگر به لیگ برتر و این بار وستهام برگشت و حالا اخباری به گوش می رسد مبنی بر اینکه چیچاریتو قصد دارد در انتقالات زمستانی وستهام را ترک کرده و به لالیگا برگردد.

 

 

1368671

 

 

او از والنسیا جدی ترین پیشنهاد را دارد و همچنین سویا و بتیس را علاقه مند به خود می بیند. روز گذشته نشریه سوپردپورته چاپ والنسیا خبر از پیشرفت مذاکرات طرفین داد اما امروز آاس ادعا کرد که وستهام مخالف جدی جدایی چیچاریتو است و ضمن اینکه والنسیا برای جذب این ستاره مکزیکی باید یکی از مهاجمانش را به فروش رسانده یا به صورت قرضی انتقال دهد که این هم دشواری های خاص خود را دارد.

 

چیچاریتو نه مشکل زبان دارد و نه مشکل وفق پذیری با لالیگا و به همین دلیل تمام انتظارات مارسلینو، سرمربی والنسیا را برطرف خواهد کرد اما موانع برای رسیدن او به والنسیا بیشتر از حد پیش بینی ها هستند.

 

دیدگاه‌ها