کد خبر : 1609568 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 20:54 | 207.5K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی به روزهای تار اضافه شد؛

جهانبخش قربانی تصمیم عجیب داور (عکس)

ناچو مونرئال در دقایق ابتدایی دیدار برابر برایتون موفق شد داور را مجاب به اعلام پنالتی کند. خطایی که توسط جهانبخش روی او رخ داده بود.

جهانبخش قربانی تصمیم عجیب داور (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش فوتبال ایران برخلاف فصل گذشته که نمایش های بسیار درخشانی ارائه می داد و کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ هلند در رقابت با حکیم زییخ بود، در این فصل روزگارش هیچ شباهتی با سال گذشته ندارد.

 

تا پیش از دیدار برابر آرسنال وینگر تیم برایتون برای این تیم انگلیسی 909 دقیقه در 17 دیدار به میدان رفته ولی همچنان در حسرت گلزنی در لیگ جزیره به سر می برد.

 

1403588

 

البته شاید اگر انتقال پر سر و صدای او از آلکمار به برایتون زودتر نهایی می شد و او تمرینات پیش فصل را از دست نمی داد و پس از مدتی که به ترکیب اصلی رسید با مصدومیت بدهنگام مواجه نمی شد، شرایط برای او بهتر و درخشان تر پیش می رفت.


با تمام این اوصاف اما اوضاع اینگونه نبوده و طی این فصل او نه گل زده و نه پاس گل داده؛ کاری که فصل گذشته جز عادت هایش در هر بازی شده بود و حالا کار به جایی رسیده که یکی از پیج های هواداری باشگاه برایتون به جهابنخش طعنه زده که او سرانجام موفق شده اولین پاس گلش را با خطای پنالتی ای که مرتکب شد، ثبت کند ! 

 

1403585

 

البته افرادی هم بوده اند که تصمیم آنتونی تیلور داور مسابقه را زیر سوال برده اند و آرسنال را خوش شانس قلمداد کرده اند که مونرئال توانسته داور را در صحنه ای که برخوردی رخ نداده، متقاعد به گرفتن پنالتی از علیرضا جهانبخش کند؛ صحنه ای که بازیکن شماره 16 برایتون در محوطه جریمه قصد زدن توپ را داشت ولی مدافع چپ آرسنال سریعتر عمل کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

 

دیدار آرسنال و برایتون به دقایق پایانی نیمه اول رسید ولی در نیمه دوم شاگردان اونای امری دروازه خود را روی یک ضربه پنالتی باز شده دیدند و در نهایت به تساوی رسیدند.

 

1403586

 

1403587

 

جهانبخش از ابتدای نیمه دوم جای خود را به کنوکارت داد ولی البته یک مسابقه حساس و سرنوشت ساز که قهرمان لیگ برتر را مشخص می کند، برابر منچسترسیتی پیش رو خواهد داشت.

 

1403589

دیدگاه‌ها