کد خبر : 1599988 | 29 اسفند 1397 ساعت 12:30 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین: در تیم ملی از رقابت باشگاهی خبری نیست

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس در آستانه دو دیدار سه‌شیرها مقابل جمهوری چک و مونته‌نگرو می‌گوید بازیکنان انگلیسی آنقدر متحد هستند که رقابت باشگاهی نتواند به اتحاد آنها خللی وارد کند.

هری کین: در تیم ملی از رقابت باشگاهی خبری نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس برای دو بازی مقابل جمهوری چک و مونته‌نگرو در مرحله مقدماتی یورو 2020 در حالی آماده می‌شود که حضور چهار باشگاه انگلیسی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رقابت باشگاهی در این کشور را به اوج خود رسانده است. برای مثال هری کین، کاپیتان انگلیس در ماه آینده میلادی باید در دو مسابقه یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ و یک دیدار مهم و حساس در لیگ برتر به مصاف تعداد زیادی از هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی برود که عضو باشگاه منچسترسیتی هستند.

 

1392128

 

اما هری کین می‌گوید داغ بودن رقابت باشگاهی نمی‌تواند اتحاد تیمی در تیم ملی انگلیس را خدشه‌دار کند و شاگردان گرت‌ ساوت‌گیت روز جمعه در مقابل جمهوری چک و دوشنبه در مقابل مونته‌نگرو با اتحاد کامل و حداکثر قدرت برای کشورشان بازی خواهند کرد.

 

1392127

 

هری کین در این باره گفت:" ما این رقابتها را کنار می‌گذاریم، حتی بچه‌های لیورپول و منچسترسیتی. ما وقتی در تیم ملی هستیم 100درصد انگلیسی می‌شویم. پیوند اتحاد در تیم ملی انگلیس فوق‌العاده قوی است. ما هر چه قدر هم رقیب باشیم، دوستان خوب هم هستیم".

 

1392126

 

کاپیتان تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" البته شکی نیست که وقتی ما به باشگا‌ه‌هایمان برمی‌گردیم تمام توان‌مان را برای موفقیت باشگاه و شکست دادن همدیگر به کار می‌گیریم ولی فراموش نکنید که ما در همه حال برای هم احترام قائلیم و بعد از هر بازی با هم صحبت می‌کنیم و یادمان نمی‌رود که دوست هم هستیم".

 

دیدگاه‌ها