کد خبر : 1599424 | 26 اسفند 1397 ساعت 10:28 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

عدم حضور جیدون سانچو در جام زیر 21سال اروپا

اتحادیه فوتبال انگلیس برای حضور تیم ملی زیر 21سال این کشور در رقابتهای اروپایی این رده سنی، جیدون سانچو را دعوت نخواهد کرد چرا که می‌خواهد به جوانهای صعود کرده به تورنمنت وفادار بماند.

عدم حضور جیدون سانچو در جام زیر 21سال اروپا

به گزارش "ورزش سه"، وسوسه دعوت از جیدون سانچو، پدیده استثنایی این فصل بوروسیا دورتموند، برای حضور در تیم ملی زیر 21سال انگلیس که در جام ملتهای زیر 21ساله اروپا به میدان خواهد رفت، برای اتحادیه فوتبال انگلیس وسوسه قدرتمندی است. سانچو هم انگلیسی است و هم با 18سال سن می‌تواند تیم ملی زیر 21سال انگلیس را همراهی کند. اتحادیه فوتبال انگلیس می‌داند که حضور جیدون سانچو شانس انگلیس را برای موفقیت در تورنمنت مهم زیر 21سال اروپا به شدت افزایش خواهد داد ولی از سوی دیگر سانچو در رقابتهای مقدماتی حضور نداشته و اتحادیه قصد دارد به جوانهایی که با  تلاش خود تیم ملی کشورشان را به این رقابتها رسانده‌اند وفادار بماند.

 

1391357

 

جام ملتهای اروپای زیر 21سال که در ایتالیا برگزار می‌شود برای انگلیس فرصتی است تا نشان دهد موفقیت تیم ملی بزرگسالان این کشور در جام جهانی روسیه تصادفی نبوده و فوتبال این کشور در رده‌های سنتی مختلف به یکی از قدرتهای اروپا و دنیا تبدیل شده است.

 

در اینکه جیدون سانچو، ستاره انگلیسی و 18ساله دورتموند، این روزها یکی از بهترین پدیده‌های جوان فوتبال اروپا است تردیدی وجود ندارد. اما اتحادیه فوتبال انگلیس مایل نیست با اضافه کردن سانچو به تیم ملی زیر 21سال این کشور، زحمت‌های جوانانی مثل جیمز مدیسون، آدمولا لوکمن و رایان سسگنون که انگلیس را در رقابتهای مقدماتی موفق کرده و به تورنمنت اصلی رسانده‌اند را بی‌ارزش کند.

 

1391358

 

سانچو تا اینجا سه بازی ملی برای تیم ملی بزرگسالان انگلیس انجام داده و برای شرکت در دو بازی آینده سه‌شیرها مقابل جمهوری چک و مونتنگرو از سوی گرت ساوت‌گیت به تیم ملی دعوت شده است. ساوت‌گیت هم در یک مصاحبه اعلام کرده که بعید است جیدون سانچو در جام ملتهای زیر 21سال اروپا شرکت کند.

 

دیدگاه‌ها