کد خبر : 1613385 | 02 خرداد 1398 ساعت 10:50 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیست تیم ملی قطر برای کوپا آمریکا 2019(عکس)

فلیکس سانچز، سرمربی تیم ملی قطر نام 28 بازیکن را برای رقابت‌های کوپا آمریکا 2019 اعلام کرد.

لیست تیم ملی قطر برای کوپا آمریکا 2019(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جام ملت‌های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا امریکا 2019 با حضور 12 تیم از تاریخ 24 خرداد تا 16 تیرماه به میزبانی کشور برزیل برگزار خواهد شد و تیم ها در قالب سه گروه چهار تیمی به مصاف هم خواهند رفت.


این تورنمنت که بعد از جام جهانی و جام ملت‌های اروپا شاید مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی در سطح جهان به شمار برود در این دوره علاوه بر ژاپن که در چند دوره گذشته به‌عنوان تیم مهمان در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کند شاهد حضور قهرمان جام ملت‌های آسیا یا همان قطر خواهد بود.


در این چند روز گذشته تیم های شرکت‌کننده لیست بازیکنانشان را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند. این بار فیلیکس سانچز سرمربی جوان و موفق تیم ملی قطر اسامی 28 ملی‌پوش این تیم را جهت حضور در این تورنمنت جذاب اعلام کرده است.


نام بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قطر به این شرح است:


سعد الشیب، محمد البکری، یوسف حسن، طارق سلمان، بوعلام خوخی، حسن الهیدوس (کاپیتان)، اکرم عفیف، حامد اسماعیل، المعزعلی، بسام الراوی، کریم بوضیاف، عاصم موداب، علی عفیف، عبدالعزیز حاتم، احمد علا، سالم الهاجری، عبدالرحمن محمد، احمد فتحی، تمیم المهیزع، عبدالکریم حسن، پدرو، المهدی علی ،اسماعیل محمد، احمد معین، سلطان البریک، عبدالله عبدالسلام، مصعب خضر، عبدالعزیز الانصاری


 گفتنی است تیم ملی قطر در این دروه از رقابت ها با تیم های آرژانتین، کلمبیا، پاراگوئه در گروه B قرار دارد که در اولین دیدار در تاریخ 22 خرداد ماه به مصاف تیم ملی پاراگوئه خواهد رفت.

 

1407898

دیدگاه‌ها